۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین برخورد قاطع با تاکسیرانانی که کرایه اضافه دریافت می کنند
کد خبر: ۱۱۴۵۵۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین عنوان کرد

برخورد قاطع با تاکسیرانانی که کرایه اضافه دریافت می کنند

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: تاکسیرانانی که اخذ کرایه اضافه داشته باشند به شدت با آنان برخورد می شود.

برخورد  قاطع با تاکسیرانانی که کرایه اضافه دریافت می کنند
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، عبدالعلی دربندی زاده افزود: نظارت مستمر بر نحوه عملکرد تاکسیرانان فعال تحت نظارت سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین همواره در اولویت برنامه های این سازمان قرار دارد.
وی عنوان کرد: در این راستا گشت های سازمان فعال بوده و پس از مشاهده یا گزارش تخلف تاکسیرانان بلافاصله از طریق واحد بازرسی و هیئت انضباطی سازمان پیگیری شده و در صورتی که تخلف تکرار شده باشد، تاکسیران متخلف جریمه می شود.
سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: با توجه به اهمیت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و لزوم جلب رضایت آنان در صورتی که تخلفی از تاکسیران سر بزند قطع یقین بر اساس آئین نامه اجرایی سازمان با وی برخورد می شود.
دربندی زاده با اشاره به عمده تخلفاتی که از تاکسیرانان سر می زند، گفت: اخذ کرایه اضافه و درگیری تاکسیرانان با یکدیگر از مهمترین تخلفاتی است که تاکسیرانان تحت نظارت این سازمان مرتکب می شوند.
وی خاطرنشان کرد: به منظور کاهش ارتکاب این تخلفات ضمن اعمال جریمه برای تاکسیرانان، در کارگاه های آموزشی نیز هشدارها و تذکرات لازم به تاکسیرانان داده می شود تا فرهنگ سازی نیز صورت گیرد.
سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین اظهار کرد: ارائه آموزش های لازم و فرهنگ سازی می تواند نقش مهمی در کاهش ارتکاب تخلف تاکسیرانان باشد که در این راستا از حضور کارشناسان و صاحب نظران حوزه های مختلف از جمله روانشناسان و جامعه شناسان متخصص در کارگاه های آموزشی بهره می گیریم.
دربندی زاده یادآور شد: امیدواریم با ارائه آموزش های لازم و انجام سایر اقدامات بتوانیم با کاهش ارتکاب تخلف تاکسیرانان خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه دهیم.


انتهای پیام/7008

منبع: تاکسیرانی قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان