۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ناراحتی طرفداران منچستر یونایتد از بازی بی‌فروغ وین رونی
کد خبر: ۱۱۴۵۳۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

بعد از دربی شهر منچستر اتفاقات افتاد

ناراحتی طرفداران منچستر یونایتد از بازی بی‌فروغ وین رونی

در حالی که اولین دربی منچستر در فصل جدید با نتیجه بدون گل به پایان رسید، طرفداران شیاطین سرخ از بازی تیمشان راضی نیستند.

ناراحتی طرفداران منچستر یونایتد از بازی بی‌فروغ وین رونی
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و منچسترسیتی بعدازظهر روز یکشنبه برابر هم صف آرایی کردند که آن بازی با نتیجه بدون گل خاتمه یافت تا منچستر نتواند به رسیدن به جایگاه آرسنال دل خوش کند. دو تیم در بازی دیروز موفق نشدند بن بست اولدترافورد را بشکنند و از آن بیرون بیایند.

در حالیکه بازی بیشتر در اختیار شیاطین سرخ بود اما تلاش آنها برابر جو هارت دروازه‌بان منچسترسیتی بی‌ثمر ماند. نتیجه ناموفق بازی دیروز را بیشتر هواداران منچستریونایتد بر عهده فن خال سرمربی تیم می‌دانند و او را یک بار دیگر سرزنش می‌کنند که آنتونی مارتیال را به جناح چپ برد تا به وین رونی که متزلزل ظاهر شد، کمک کند.

طرفداران منچستر معتقدند وین رونی که رکورد گل زدن در انگلستان را در اختیار دارد، در این فصل خوب ظاهر نشده و بازی‌های او در این فصل زیر استاندارد مورد انتظار هواداران این تیم است. بخش قاطع هواداران این تیم حالا معتقدند اگر رونی نتواند به روزهای اوجش برگردد باید از ترکیب تیم کنار گذاشته شود تا شانس تیم در لیگ برتر کاهش پیدا نکند.

نظرات هواداران شیاطین سرخ در شبکه‌های اجتماعی نشان دهنده ناراحتی خشم آنها از عملکرد وین رونی است.

در همین حال لوییس فن خال سرمربی منچستر یونایتد مساوی دیروز را نتیجه بازی بسته و دفاعی منچسترسیتی خواند.

انتهای پیام/7008

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان