۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین توسعه کیفی نیروی انسانی یکی از اساسی ترین گام در تحقق اهداف نظام آموزشی است
کد خبر: ۱۱۴۵۲۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای بررسی محتوای آموزشی و پرورشی استان:

توسعه کیفی نیروی انسانی یکی از اساسی ترین گام در تحقق اهداف نظام آموزشی است

سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس شورای بررسی محتوای آموزشی و پرورشی استان در این جلسه گفت: نشریات و مجلات رشد از اسباب دانش افزایی معلمان می باشد و محتوای این مجلات و مطالب آن را بسیار غنی و خوب است.

توسعه کیفی نیروی انسانی یکی از اساسی ترین گام در تحقق اهداف نظام آموزشی است
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، رئیس شورای بررسی محتوای آموزشی و پرورشی استان با طرح این سوال که "به نظر شما چرا میزان استقبال همکاران از این مجلات خیلی مطلوب نیست" افزود: انتظار می رود تا اعضای شورای بررسی محتوای آموزشی و پرورشی استان برای ایجاد فرهنگ مطالعه هدفمند و لذت بخش برنامه ریزی کنند.
ایشان خاطر نشان کرد: توسعه کیفی نیروی انسانی یکی از اساسی ترین گام در تحقق اهداف نظام آموزشی است، باید دغدغه دانستن و داشتن برنامه مطالعه روزانه را در خود و فرهنگیان استان تقویت کرد.
سالار قاسمی تصریح کرد: ایجاد فضایی مطلوب جهت دسترسی فرهنگیان به مجلات تخصصی در حوزه تدریس خود از نکات مهم در پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت می باشد، لذا انتظار می رود مجلات رشد و از این نوع نشریات در مدارس و گروه های آموزشی ساماندهی و دسته بندی شوند.
گفتنی است هفت نفر از سردبیران و اعضای سیاست گذاری مجلات رشد آموزش ابتدایی، معلم، مدرسه فردا و تکنولوژی آموزشی و تعدای از همکاران آموزشی، مدیران مدارس و سرگروه های آموزشی استان در این جلسه حضور داشتند.


انتهای پیام/7008

منبع: آموزش و پرورش قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان