۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین قدردانی از عملکرد شبکه استانی قزوین در انعکاس عزاداری‌های مردم
کد خبر: ۱۱۴۵۲۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

توسط حوزه علمیه قزوین صورت گرفت؛

قدردانی از عملکرد شبکه استانی قزوین در انعکاس عزاداری‌های مردم

مدیریت حوزه علمیه قزوین از اقدامات رسانه ملی و شبکه استانی در انعکاس عزاداری‌های مردم در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و یاران با وفایش قدردانی نمود.

قدردانی از عملکرد شبکه استانی قزوین در انعکاس عزاداری‌های مردم
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر صبح قزوین ، حجت الاسلام سيد موسي ابراهيمي، مدیرحوزه علمیه استان قزوین گفت: اقداماتی که امسال رسانه ملی و شبکه استانی سیمای مرکز قزوین در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت سیدالشهدا انجام دادند بسیار مطلوب و تاثیرگذار بود.
وی همچنین از رویکرد رسانه ملی و استانی در ترویج عزاداری‌های بی پیرایه و به دور از خرافات و بدعت‌ها قدردانی کرد و بیان داشت: نوآوری‌های صداوسیما در همایش شیرخوارگان حسینی، مراسم روز سقا و پخش مراسم عزاداری از شهرهای مختلف کشور و استان قزوین موجب استقبال و گرایش بیش از پیش مردم به عزاداری‌های پرشور و فرهنگ صحیح عزاداری شد.
این استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: رسانه ملی و شبکه استانی مرکز قزوین در این ایام برنامه‌های مناسب در خور تحسین پخش کرد که از نظر کمی و کیفی و همچنین محتوایی خوب و در توسعه فرهنگ عاشورایی نقش به سزایی داشت.
وی تصریح کرد: پخش مستقیم برنامه "با حسین تا بی نهایت" و ضبط مراسم عزاداری‌های مردم شهرستانهای استان در قالب برنامه با کاروان عاشوراییان از شبکه استانی مرکز قزوین از اقدامات بسیار شایسته و ارزشمندی بود که توانست گوشه ای از عشق و ارادت مردم استان قزوین به حضرت سیدالشهدا ویاران با وفایش را به تصویر بکشد.
مدير حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: در محرم امسال انصافا نمره خوبی می‌توان به کارکنان و برنامه سازان رسانه ملی و شبکه استانی داد.
انتهای پیام/2002

منبع: روابط عمومی حوزه علمیه قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان