۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین رهبری با نامه خود درباره برجام دیکته و انشای غربی‌ها را باطل کردند/ بازکننده راه نفوذ دشمن به کشور ادامه دهنده راه شمر است
کد خبر: ۱۱۴۵۰۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین:

رهبری با نامه خود درباره برجام دیکته و انشای غربی‌ها را باطل کردند/ بازکننده راه نفوذ دشمن به کشور ادامه دهنده راه شمر است

امام جمعه قزوین با بیان اینکه رهبری با نامه خود دیکته و انشای غربی‌ها را باطل کردند، گفت: هرکس قصد بازکردن راه نفوذ دشمن را داشته باشد راه شمر را ادامه داده است.

رهبری با نامه خود درباره برجام دیکته و انشای غربی‌ها را باطل کردند/ بازکننده راه نفوذ دشمن به کشور ادامه دهنده راه شمر است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین در خطبه‌های این هفته نمازجمعه قزوین با عرض تسلیت به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: نامه رهبری به رئیس جمهور در خصوص برجام باعث وجد و شادی ملت ایران شد.
وی در ادامه افزود: با نامه رهبری این احساس به وجود آمد که همه توهین‌ها و تحقیرهایی که در خصوص مسئله برجام به ما روا داشتند، علیرغم همه تلاش‌های دولتمردان در موضوع برجام و وجود نقص‌ها، این توهین‌ها باطل شد.
این خطیب نمازجمعه با بیان اینکه رهبری با این نامه خود دیکته و انشای غربی‌ها را باطل کردند، ابراز کرد: رهبری با این نامه به غربی‌ها گفتند که شما غلط می‌کنید در خصوص گزینه نظامی روی میز حرف می‌زنید.
وی ادامه داد: اینجا کشور عاشقان امام حسین(ع)، سردار همت‌ها، بابایی‌ها و همدانی هاست و چه آنها که به شهادت رسیدند و چه کسانی که مردانه در حال مقاومت با استکبارند برای عزت این ملت کافی هستند.
رهبری با نامه خود آمریکا را به صورت رسمی از کدخدایی عزل کرد
نماینده ولی فقیه در استان تصریح کردند: نباید اشخاصی که با لبخند خود غربی‌ها را جسور کرده‌اند آمریکا را دچار توهم کند که می‌تواند ایران را زمین گیر کند، بلکه یک موشک ما برای نابودی آنها کافی است.
وی عنوان کرد: رهبری با نامه خود آمریکا را به صورت رسمی از کدخدایی عزل کرده و چهره کریه و مجرمانه آنها را آشکارتر کردند.
عابدینی گفت: رهبری در نامه خود از افرادی که در راستای برداشته شدن تحریم‌های ظالمانه قدم برداشتند قدردانی کردند و تشکر ویژه‌ای هم از منتقدین برجام داشتند که در این مسیر مورد بی‌مهری و بی‌اخلاقی عده‌ای قرار گرفته اند.
وی اضافه کرد: ما هم قدردان منتقدینی هستیم که گویی جان خود را گذاشتند تا جلوی انحراف برجام را بگیرند.
امام جمعه قزوین تاکید کرد: همه ملت ایران از مسئولین کشور انتظار دارند با صداقت فقط منافع اسلام، مسلمین، اقتصاد مردم و شرف و انقلاب را در نظر بگیرند.
وی افزود: دولت باید برای به کرسی نشاندن خواسته‌های ملت تلاش کرده و با روحیه انقلابی در برابر دشمن قرار بگیرد و نباید از قدرت غربی‌ها بترسد و از قدرت خودمان غافل باشد.
این خطیب نمازجمعه ادامه داد: در حقیقت نظر رهبری این است نباید راه سلطه و نفوذ کافران بر ما باز شود و به ظالمان تکیه کنیم.
وی با اشاره به سالگرد شهادت فرزند امام، سید مصطفی خمینی بیان کرد: ایشان به طرز مشکوکی به شهادت رسیدند و زمانی که بردن نام امام ممنوع بود برای فرزند گرامی ایشان مجالس بزرگی برگزار شد که حکومت طاقت نیاورد و مجبور به توهین به امام شد.
دست نحس آمریکایی‌ها نباید در کشور دیده شود
نماینده ولی فقیه در قزوین در ادامه گفت: این موضوع زمینه‌ را برای ایستادگی و اعتراض مردم به حکومت پهلوی ایجاد کرد و منجر به پیروزی انقلاب شد، امام فرمودند شهادت آقا مصطفی از الطاف خفیه الهی بود که به برپایی موج‌های گسترده‌ای برای پیروزی انقلاب انجامید.
وی به مناسبت دیگر هفته یعنی اعتراض امام به اجرای کاپیتولاسیون در کشور اشاره کرد و بیان داشت: امام با بررسی این مسئله و روشنگری برای مردم فرمودند، این موضوع آنها را به بردگی می‌کشاند و زمینه تحقیر برای آنها را فراهم می‌کند و با اعتراض مردم دست نحس آمریکایی‌ها از روی ملت ایران قطع شد.
عابدینی تصریح کرد: نباید امروز اقداماتی صورت گیرد که حضور این دست نحس آمریکایی‌ها در کشور دیده شود، امام این دست را برید امروز باید دست قدرت اسلام در جهان بالا باشد.
وی با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی حضرت عباس(ع) اذعان کرد: یکی از ویژگی‌های ایشان داشتن بصیرت است، کسی که بصیرت ندارد انسانیت ندارد افرادی بی بصیرت فقط چشم سَر دارند نه چشم سِر؛ برخی‌ها با تذکر مجهز به بصیرت می‌شوند اما همه اینطور نیستند و اکثرا در غفلت به سر می‌برند.
امام جمعه قزوین افزود: پایداری و استقامت در ایمان، وفاداری به امام و ولایتمداری نیز از ویژگی‌های برجسته حضرت عباس(ع) است.
وی در پایان عنوان کرد: امروز هرکس بخواهد با وسوسه مسائل مادی بین ملت و رهبری فاصله ایجاد کند کار شمر را انجام داده و هرکس قصد بازکردن راه نفوذ دشمن را داشته باشد راه شمر را ادامه داده است.

انتهای پیام/2002






دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان