۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین اصلاح دید رانندگان در ۴۱ پیچ جاده‌ الموت
کد خبر: ۱۱۴۴۹۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۳۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

توسط اداره راه و شهرسازی الموت صورت گرفت

اصلاح دید رانندگان در ۴۱ پیچ جاده‌ الموت

۴۱ پیچ پرحادثه و خاکریزی در پیچ‌ها و نقاط پرخطر الموت مورد اصلاح قرار گرفت.

اصلاح دید رانندگان در ۴۱ پیچ جاده‌ الموت
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، فرماندار قزوین از خدمات اداره راه و شهرسازی الموت در ارتقاء سطح ایمنی جاده‌های این منطقه قدردانی کرد.
سید علی موسوی، فرماندار قزوین در همایش شوراها و دهیاران بخش رودبار الموت غربی که در شهر رازمیان برگزار شد با تاکید بر لزوم تلاش هرچه بیشتر مدیران دستگاه‌های اجرایی در ارائه خدمات به مردم و رسیدگی به مشکلات آنان اظهار کرد: اصلاح دید رانندگان با تغییر پیچ‌های حادثه ساز از جمله مواردی بود که به منظور ارتقاء سطح ایمنی جاده‌های منطقه الموت در دستور کار اداره راه و شهرسازی الموت غربی قرار گرفت.
وی در ادامه افزود: با تلاش بی وقفه راهداران امروز شاهد بهبود شرایط عبور و مرور در محورهای مواصلاتی این منطقه هستیم.
فرماندار قزوین همچنین با اشاره به طرح‌های پیش بینی شده به منظور توسعه و آبادانی منطقه الموت از محل اعتبارات ملی خاطرنشان کرد: هم اکنون طرح گاز رسانی به منطقه الموت و احداث جاده قزوین–الموت – تنکابن و قزوین–الموت – کلاچای به عنوان سه طرح بزرگ ملی در این منطقه در دست اجراست.

اعتبارات برای ایمن سازی جاده‌های فرعی و آسفالت راههای روستایی الموت باید افزایش یابد
در ادامه مرادی بخشدار الموت غربی هم در این جلسه ضمن قدردانی از خدمات اداره راه و شهرسازی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته گفت: از ابتدای امسال تاکنون اعتباری افزون بر 115 میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های عمرانی در این بخش هزینه شده است که 100 میلیارد ریال آن در بخش راه بوده است.
مرادی همچنین خواستار افزایش اعتبارات به منظور ایمن سازی جاده‌های فرعی و آسفالت راههای روستایی شد.
به گفته ابوالفضل لطفی رئیس اداره راه و شهرسازی الموت غربی 20 کیلومتر تعریض مسیر ، اصلاح دید در 41 پیچ پرحادثه و خاکریزی در پیچ‌ها و نقاط پرخطر از جمله فعالیت‌های صورت گرفته به منظور ارتقاء سطح ایمنی راه‌های فرعی منطقه الموت طی یکسال گذشته بوده است.
رئیس اداره راه و شهرسازی الموت همچنین اجرای طرح بهسازی و روکش آسفالت مسیر رازمیان به قزوین به طول10 کیلومتر را از دیگر اقدامات صورت گرفته به منظور تسهیل در عبور و مرور در محورهای مواصلاتی این منطقه اعلام و تصریح کرد: منطقه الموت با 800 کیلومتر راه روستایی و 150 کیلومتر راه ارتباطی فرعی و پنج گردنه از مناطق صعب العبور استان قزوین محسوب می‌شود.
انتهای پیام/2002

منبع: روابط عمومی فرمانداری قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان