۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین در تیم ملی والیبال "بازیکن‌سالاری" وجود ندارد
کد خبر: ۱۱۴۴۸۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۲۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

داورزنی:

در تیم ملی والیبال "بازیکن‌سالاری" وجود ندارد

رئیس فدراسیون والیبال افزود: با جمع‌بندی مسائل مختلف، هفته آینده با بررسی برنامه‌های کواچ و شنیدن توضیحات وی درباره عملکرد تیم ملی، درباره ماندن یا تغییر در کادر مربیگری تیم ملی تصمیم‌گیری می‌کنیم

در تیم ملی والیبال "بازیکن‌سالاری" وجود ندارد
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، محمدرضا داورزنی روز گذشته در مجمع انتخابات رئیس هیئت والیبال استان سمنان افزود: با جمع بندی مسائل مختلف، هفته آینده با بررسی برنامه های کواچ و شنیدن توضیحات وی درباره عملکرد تیم ملی، درباره ماندن یا تغییر در کادر مربیگری تیم ملی تصمیم گیری می کنیم.

وی با رد وجود بازیکن سالاری در تیم ملی والیبال، گفت: این سرمربی است که باید با قدرت فرماندهی و شیوه رهبری، تیم را مدیریت کند و بازیکنان تیم ملی نیز در خدمت کادر فنی هستند.

وی تصریح کرد: والیبالیست های تیم ملی ایران به خوبی می دانند، امسال تنها فرصت آنها برای شرکت در المپیک است و چهار سال دیگر، به خاطر شرایط سنی چنین شانسی نخواهند داشت .

داورزنی گفت: 11 بازی تیم ملی ایران در ژاپن طراوت و جنگندگی لازم را نداشت و این نگران کننده بود، بنابراین جلسه های متعددی تشکیل شد و درباره همه موارد تیم ملی بحث کردیم .

وی افزود: از طرفی، حدود 50 روز پس از پایان مسابقات لیگ، فرصت داریم که خود را برای شرکت در مسابقات انتخابی المپیک آماده کنیم و انتظار مردم از والیبال بالا رفته است و می خواهند خاطره سال 2012 که فقط با یک امتیاز از راهیابی به المپیک بازماندیم، تکرار نشود .

رئیس فدراسیون والیبال همچنین با اشاره به آغاز لیگ برتر والیبال از فردا گفت: لیگ برتر سال گذشته در دو گروه و با شرکت 14 تیم برگزار می شد، اما امسال با نظر شورای لیگ، این بازی ها با شرکت 12 تیم و در یک گروه برگزار می شود .

داورزنی با بیان اینکه لیگ برتر والیبال تا 25 اسفند به پایان می رسد، گفت: بازیکنان مستعد این دوره، در دو مقطع پس از بازی های مقدماتی و پس از پایان لیگ، به اردوی تیم ملی دعوت می شوند .

وی ادامه داد: در مرحله اول، بازیکنان مستعد هشت تیم حذف شده در مرحله مقدماتی و در مرحله دوم که پنجم فروردین برگزار می شود، بازیکنان چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی، به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت می شوند .

با حضور رئیس فدراسیون والیبال، مجمع انتخابات هیات والیبال استان سمنان برگزار و حبیب الله صفاجو با کسب 17 رای به مدت چهار سال رئیس هیات والیبال استان سمنان شد.

انتهای پیام/7008

منبع: نسیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان