۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین کمالی; بازیکنان متخلف نمی‌توانند تا پیش از پایان خدمت‌ تیم‌ ملی را همراهی کنند
کد خبر: ۱۱۴۴۸۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۲۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

چگونه می‌توانیم اجازه خروج از کشور به بازیکنی بدهیم که در دادگاه پرونده دارد؟

کمالی; بازیکنان متخلف نمی‌توانند تا پیش از پایان خدمت‌ تیم‌ ملی را همراهی کنند

جانشین اداره کل منابع انسانی نیروهای مسلح گفت: بازیکنانی که در زمینه کارت پایان خدمت دچار تخلف شده‌اند تا زمانی که خدمت‌شان به پایان نرسد تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند تیم ملی را همراهی کنند.

کمالی; بازیکنان متخلف نمی‌توانند تا پیش از پایان خدمت‌ تیم‌ ملی را همراهی کنند
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، سردار موسی کمالی در خصوص نتیجه نامه‌ای که محمود گودرزی به رئیس کل ستاد نیروهای مسلح برای اجازه حضور بازیکنان سرباز همچون سروش رفیعی، بختیار رحمانی حسین ماهینی و ...در اردوی تیم ملی نوشته بود، گفت: سرلشگر دکتر فیروز آبادی، رئیس کل نیروهای مسلح این موضوع را به یک کمیته تخصصی در ستاد کل نیروهای مسلح ارجاع داد.

وی ادامه داد: در بررسی‌هایی که کمیته تخصصی انجام داد به این جمع‌بندی رسید که بازیکنانی که در زمینه کارت پایان خدمت دچار تخلف شده اند تا زمانی که خدمت‌شان به پایان نرسد تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند تیم ملی را همراهی کنند و بازیکنان سربازی که تخلفی انجام نداده‌اند همچون گذشته در این زمینه مشکلی ندارند.

کمالی تأکید کرد: از نظر حقوقی هم اگر به این موضوع نگاه شود مشحص می‌شود که ما چگونه می‌توانیم اجازه خروج از کشور به بازیکنی متخلف بدهیم که در دادگاه پرونده دارد؟ چه در این مرحله از رقابت‌های تیم ملی و چه در مرحله بعد تا زمانی که سربازی یک بازیکن متخلف به اتمام نرسیده نمی‌تواند در تیم ملی حضور پیدا کند.

انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان