۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین تجمع بزرگ جوانان، طلاب و دانشجویان عاشورایی در قزوین
کد خبر: ۱۱۴۴۷۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۲۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

هم زمان با هشتم محرم روز منتسب به جوان بنی هاشم برگزار می شود

تجمع بزرگ جوانان، طلاب و دانشجویان عاشورایی در قزوین

هم زمان با هشتم محرم روز منتسب به جوان بنی هاشم حضرت علی اکبر تجمع بزرگ جوانان، طلاب و دانشجویان عاشورایی در قزوین برگزار می شود.

تجمع بزرگ جوانان، طلاب و دانشجویان عاشورایی در قزوین
به گزارش صبح قزوین ، به رسم دیرین هیئات و متوسلین به حضرت سیدالشهدا هر کدام از روزهای دهه اول محرم به یکی از شهدای والا مقام حماسه قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اختصاص دارد، روز هشتم محرم منتسب به جوان بنی هاشم حضرت علی اکبر است، به همین بهانه به همت ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه های استان قزوین و با کمک هیئات مذهبی سطح شهر تجمع بزرگ جوانان دانشجویان و طلاب عاشورایی در روز پنج شنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.
محمدرسول ملاحسنی دبیر قرارگاه شهید مهدی زین الدین با اعلام این خبر افزود: این تجمع با هدف تثبیت روز هشتم محرم با عنوان روز جوان عاشورایی در قزوین و همزمان در چند استان کشور برگزار خواهد شد.
این مسئول ادامه داد: این تجمع با حضور گسترده جوانان، دانشجویان، طلاب و اعضای هیئات مذهبی سطح شهر در روز پنج شنبه سی مهرماه از ساعت پانزده در حسینیه شهید مطهری واقع در چهارراه بنیاد شهید آغاز خواهد شد که سخنرانی دکتر سعید عزیزی از اساتید دانشگاه و مدیحه سرایی مداحان جوان از جمله برنامه های این تجمع باشکوه خواهد بود.
ملاحسنی در ادامه با اشاره به اهمیت ارتقای بصیرت جوانان نسبت به فلسفه قیام عاشورا ابراز امیدواری کرد این تجمع که با کمک هیئات مذهبی شهر و میزبانی هیئت رزمندگان برگزار خواهد شد گام مثبتی در جهت ایجاد همبستگی بین جوانان عاشورایی سطح شهر باشد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: اجرای هم آوایی بزرگ جوانان عاشورایی و همچنین قرعه کشی یک سفر کربلای معلی از بین حاضرین از بخش های دیگر این برنامه خواهد بود که حضور تمام جوانان و محبین حضرت علی اکبر در این برنامه بلامانع می باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان