۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین شهید چگینی عمار انقلاب اسلامی/ عده‌ای نمی‌خواهند روش و منش این شهدا شناخته شود
کد خبر: ۱۱۴۴۶۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۲۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

حسن عباسی اعلام کرد:

شهید چگینی عمار انقلاب اسلامی/ عده‌ای نمی‌خواهند روش و منش این شهدا شناخته شود

حسن عباسی در مراسم بزرگداشت شهید قدرت اله چگینی گفت: عده ای نمی‌خواهند شخصیت شهید چگینی که یک عمار انقلاب بود در بین مردم شناخته شود.

شهید چگینی عمار انقلاب اسلامی/ عده‌ای نمی‌خواهند روش و منش این شهدا شناخته شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد شهادت شهید قدرت الله چگینی با عنوان "معلم شهر ما" توسط حوزه مقاومت حضرت ولی عصر(عج) در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات برگزار شد.
حسن عباسی در این مراسم ابراز کرد: از گذشته در هر جای ایران، نیروهای تراز انقلاب که با ساده زیستی و صداقت مسیر انقلاب را هموار می‌کردند، مجبور بودند با نسبت‌های ناروا نیز بجنگند و با مظلومیت به شهادت می‌رسیدند.
وی افزود: در سال 57 یکی از گام‌های انقلاب اسلامی به نتیجه رسید و این انقلاب تا رسیدن به ظهور حضرت حجت(عج) گام‌های زیادی در پیش دارد.
این کارشناس مسائل استراتژیک اظهار کرد: برای تربیت نسل جدید باید اسوه‌های انقلابی را شناسایی کنیم و بدانیم که این افراد چگونه برای انقلاب تلاش کردند و چگونه از میدان به در شدند و در طول سال‌های پس از شهادتشان چگونه شخصیت آنان توسط برخی از افراد مورد تحریف قرار گرفت.
وی عنوان کرد: در هر شهری از ایران افرادی مانند شهید چگینی بودند که نقش اساسی در حرکت انقلابی داشتند و یکی از ویژگی‌های بارز این شهید، حساسیت جهت بازپس‌گیری قلب و ذهن جوانانی بود که توسط دشمن تسخیر شده بودند.
عباسی یادآور شد: آنچه که شهید چگینی در قزوین انجام می‌داد همان جنگ نرم است زیرا در جنگ نرم قلب انسان‌ها را با حب و بغض و ذهن افراد را با شک و یقین به دست می‌آورند، اشخاصی مانند شهید چگینی که از بصیرت برخوردار هستند، یک فرمانده جنگ نرم محسوب می‌شوند.
عباسی اظهار کرد: نجات قلب و ذهن انسان‌ها از شرک، سازوکار معلمی و کار انبیا است و امثال شهید چگینی چنین کاری را در جامعه ایران انجام می‌دادند.
وی تاکید کرد: شهید چگینی فرمانده قدرت نرم در قزوین و عمار تراز انقلاب بود که افراد از ولایت خارج شده را به مسیر درست باز می‌گرداند.
این کارشناس مسائل استراتژیک خاطر نشان کرد: عده‌ای در درون نظام سال‌هاست که سعی می‌کنند شخصیت افرادی مانند شهید چگینی در بین جوانان و مردم شناخته نشود.
وی با اشاره به جنگ امروز در عرصه اقتصاد، ابراز کرد: اگر در اوایل انقلاب اسلامی، افرادی مانند شهید چگینی هسته‌های فکری انقلابی تشکیل می‌دادند، در شرایط امروزی نیروهای انقلابی باید هسته‌های اقتصاد مقاومتی تشکیل دهند تا به ادامه راه انقلاب اسلامی خدمت کنند.
انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان