۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین افزایش ۵۸ درصدی تردد زائران از مرز مهران
کد خبر: ۱۱۴۴۵۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۲۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد

افزایش ۵۸ درصدی تردد زائران از مرز مهران

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: تردد زائران از مرز بین المللی مهران در پنج روز ابتدایی ماه محرم نسبت به مدت مشابه پارسال ۵۸ درصد افزایش یافته است.

افزایش ۵۸ درصدی تردد زائران از مرز مهران
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، سردار علی دولتی اظهار کرد: از ابتدای ماه محرم تاکنون 42 هزار و 490 نفر شامل اتباع ایرانی و خارجی از پایانه مرزی مهران تردد کرده اند.
وی افزود: این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته آمار تردد زائران در پنج روز ابتدای ماه محرم 26 هزار و 165 نفر بوده است.
فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به عزیمت بیش از 37 هزار زائر به عتبات عالیات از پایانه مرزی مهران، گفت: همراه داشتن ویزا و گذرنامه برای سفر به کشور عراق الزامی است.
وی با اشاره به رشد 58 درصدی تردد مرزی نسبت به مدت مشابه سال قبل تاکید کرد: انتظار می رود حضور زائران برای سفر به عتبات عالیات تا اربعین در پایانه مرزی مهران روندی افزایشی داشته باشد.
وی با تاکید بر اینکه تردد در پایانه مرزی مهران فقط با همراه داشتن گذرنامه و ویزا اسکان پذیر است، یادآور شد: با افزایش ورودی ها و خروجی ها به 96 مورد، پلیس آماده ارائه خدمات مضاعف به زائران در ایام اربعین است.
سردار علی دولتی اضافه کرد: با آغاز ماه محرم و افزایش حضور زائران عتبات عالیات در پایانه مرزی مهران زنگ رزمایش عظیم اربعین در استان ایلام به صدا در آمده است.

انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان