۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین عملکرد علی‌پور در مسابقات جهانی عالی بود
کد خبر: ۱۱۴۴۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۲۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نائب رییس بانوان فدراسیون کوهنوردی:

عملکرد علی‌پور در مسابقات جهانی عالی بود

منصوره گرجی گفت: علی‌پور سنگنورد کشورمان در رقابت‌های جام جهانی چین عملکرد قابل قبول ارائه کرد.

عملکرد علی‌پور در مسابقات جهانی عالی بود
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، منصوره گرجی، نائب رییس بانوان فدراسیون کوهنوردی گفت: علی‌ علی‌پور در فینال سرعت مسابقات جام جهانی چین که روز گذشته در شهر ووچیان صورت گرفت خیلی عالی کار کرد و رکورد خوبی هم زد.

وی تصریح کرد: وی در فینال 3 صدم ثانیه رکورد ایران را که در اختیار خودش بود بهبود بخشید و قهرمان چک رقیب اصلی خود در فینال ایران رقابت‌ها را کنار زد و قهرمان جهان شد.

گرجی در ادامه گفت: علی‌پور مدال برنز رقابت‌های قهرمانی جهان که اوایل سال جاری برگزار شد به گردن آویخت و ارزش مدال این مسابقات به مراتب بالاتر از این رقابت‌ها است.

وی عنوان کرد: مرتضی محمدی دیگر نماینده کشورمان در این مسابقات هر چند پررنگ ظاهر شد و نخستین حضور خود را در این رقابت‌ها تجربه کرد ولی به بهتر از دوازدهمی دست نیافت.
گرجی در پایان خاطرنشان کرد: تیم 2 نفره ایران اعزامی به این مسابقات روز چهارشنبه 29 مهر از طریق فرودگاه بین‌المللی امام (ره) وارد میهن‌مان می‌شوند.

گفتنی است هادی صابری که سمت دبیری فدراسیون کوهنوردی را عهده‌دار بود 2 هفته‌ای است که حکم وی به اتمام رسیده است و باید منتظر ماند تا ببینیم فدراسیون کی دبیر بعدی را معرفی خواهد کرد.صابری 6 سال عهده‌دار دبیری فدراسیون بوده است.

** حضور زارعی در کره‌جنوبی

رضا زارعی، رییس فدراسیون کوهنوردی و صعود‌های ورزش کشورمان شب گذشته راهی کره جنوبی شده است تا در یکی از اجلاس جهانی سنگنوردی که طی امروزو وفردا در یکی از شهرهای این کشور برگزار خواهد شد شرکت کنند.

انتهای پیام/7008

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان