۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین نماز ظهر عاشورا در گلزار شهدای قزوین اقامه می‌شود
کد خبر: ۱۱۴۴۳۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۲۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

همزمان با عاشورای حسینی

نماز ظهر عاشورا در گلزار شهدای قزوین اقامه می‌شود

همزمان با ظهر عاشورا و با حضور عزاداران حسینی، هیأت مذهبی و بازماندگان شهدا و ایثارگران و با تاسی به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش، نماز ظهر عاشورا در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود.

نماز ظهر عاشورا در گلزار شهدای قزوین اقامه می‌شود
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ،  غلامرضا حقایق‌پور، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، در جلسه‌ی ستاد اقامه‌ی نماز بنیاد، با اشاره به اهمیت برپایی نماز ظهر عاشورا گفت: حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با اقامه‌ی نماز ظهر عاشورا در حالی که در حال جنگ با دشمنان اسلام و قرآن بودند، این پیام را به مسلمانان و پیروان خود انتقال دادند که برای اقامه‌ی نماز حتی می‌توان از جان خود هم گذشت.
وی با تاکید بر برگزاری باشکوه نماز ظهر عاشورا در گلزار شهدا، بر استفاده از تمامی امکانات در جهت برگزاری باشکوه این فریضه‌ی الهی تاکید کرد.
حقایق‌پور افزود: ما هر چه داریم از برکت نماز و توجه به این مهم در سطح جامعه است، بنابراین بایستی همانند سال‌های گذشته این فریضه، با شکوه و حضور گسترده‌ی آحاد مردم بویژه خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران در گلزار شهدا برگزار شود.
در این نشست همچنین برنامه‌های فرهنگی و هنری بنیاد در جهت توجه ویژه به امر به معروف و نهی از منکر و اقامه‌ی نماز ارایه و هریک از اعضا به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/7008

منبع: بنیاد شهید قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان