۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین صدور بیش از ۱۰۰۰مجوز سرویس مدرسه برای سال تحصیلی ۹۵-۹۴
کد خبر: ۱۱۴۴۲۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۲۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین عنوان کرد

صدور بیش از ۱۰۰۰مجوز سرویس مدرسه برای سال تحصیلی ۹۵-۹۴

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: هزار و ۱۰۰ مجوز سرویس مدرسه برای سال تحصیلی ۹۵- ۹۴ از سوی این سازمان صادر شد.

 صدور بیش از ۱۰۰۰مجوز سرویس مدرسه برای سال تحصیلی ۹۵-۹۴
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، عبدالعلی دربندی زاده سرپرست تاکسیرانی قزوین گفت: یکی از مأموریت های ذاتی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ارائه خدمات از طریق سرویس مدارس به دانش آموزان است.
وی عنوان کرد: در این راستا هر ساله قبل از بازگشایی مدارس اقدامات لازم برای ارائه خدمات با استفاده از سرویس مدارس به دانش آموزان و والدین آن ها انجام می شود.
سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: صدور مجوز سرویس مدرسه برای سال تحصیلی 95 -94 از شهریورماه سال جاری آغاز شده و تاکنون هزار و 100 مجوز سرویس مدرسه صادر شده است.
دربندی زاده با بیان اینکه در سال تحصیلی جاری 25 پیمانکار سرویس مدارس با سازمان همکاری می کنند، گفت: همچنین بیش از 800 مورد برچسب سرویس مدرسه روی خودروهای سرویس مدارس نصب شده است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه درخواست والدین دانش آموزان و مدیران مدارس برای استفاده از خدمات سرویس مدارس ادامه دارد، این سازمان آمادگی لازم برای ارائه خدمات با استفاده از سرویس مدارس را داشته و والدین می توانند از طریق مدیران مدارس در این زمینه اقدام کنند.
سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین یادآور شد: امیدواریم با ارائه خدمات مطلوب به دانش آموزان که آینده سازان این کشور به شمار می روند بتوانیم گام موثری در راستای پیشرفت و توسعه کشور برداریم.


انتهای پیام/7008

منبع: تاکسیرانی قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان