۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین تصمیم مجلس درباره برجام لحظه‌ای نبوده است/ برخی از خوشحالی مردم ناراحتند
کد خبر: ۱۱۴۴۰۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۲۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

لاریجانی:

تصمیم مجلس درباره برجام لحظه‌ای نبوده است/ برخی از خوشحالی مردم ناراحتند

رئیس مجلس گفت: مسیر مذاکرات با فراز و فرودهایی همراه بود اما هدف ما در این مسیر داشتن فناوری هسته‌ای صلح‌آمیز در کنار برداشت تحریم‌ها بود.

تصمیم مجلس درباره برجام لحظه‌ای نبوده است/ برخی از خوشحالی مردم ناراحتند
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در نشستی با عنوان اقتصاد مقاومتی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران حضور یافت.

لاریجانی با بیان اینکه نقدهایی که در این جلسه در حوزه اقتصادی بیان شد نشان از تفکر، شرایط روشن، تلاش و توجه خاص به موضوعات تخصصی بود، افزود: در مجموع سخنان امروز مسئولان در این نشست نشان داد که دل پری از اقتصاد دارند و ما را تنها گیر آورده و آن را لبریز کرده‌اند.

رئیس قوه مقننه تصریح کرد: مهمترین موضوعی که در مجموع مباحث مطرح شد، این است که باید تغییر رویکرد را در اقتصاد پیگیری کنیم، زیرا باید پایه اداره کشور براساس عقلانیت باشد.

وی تاکید کرد: باید از ظرفیت عقلانی جامعه در پناه دین بهره برد، زیرا به فرموده امام حسین (ع) که مسلمان‌ها و انسان‌ها باید پنج چیز را دارا باشند که عقل و دین یکی از این موارد هستند.

نماینده مردم قم با اشاره به اینکه چگونه می‌توان از عقل در اداره کشور استفاده کرد، گفت: این تنها با استفاده از متخصصین در هر حوزه‌ای چه سیاسی، اقتصادی و ... امکانپذیر است.

لاریجانی بیان داشت: یکی از مسائلی که باید به آن توجه کنیم، آن است که ما یک مصاف 12 ساله را در حوزه هسته‌ای کشور داشتیم و در این 3 سال اخیر مذاکرات به صورت تنگاتنگی پیش رفت.

رئیس قوه مقننه با بیان اینکه اکنون در کشور اختلافاتی بر سر پذیرش اجرای برجام وجود دارد، اظهار کرد: برخی می‌گویند پذیرش طرح اقدام متناسب و متقابل دولت در اجرای برجام یک تصمیم سریع و لحظه‌ای بوده است.

وی بیان داشت: بنده در جواب آنها می‌گویم که 3 سال مذاکرات انجام شده و شورای هسته ای طی بیش از 20 جلسه این موضوعات را بررسی کردند و اکنون افرادی بدون اطلاع در این زمینه اظهارنظر می‌کنند.

نماینده مردم قم با تاکید بر اینکه مسیر مذاکرات با فراز و فرودهایی همراه بود، گفت: هدف ما در مذاکرات داشتن فناوری هسته‌ای صلح‌آمیز در کنار برداشت تحریم‌ها بود.

انتهای پیام/7008

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان