۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین نعمت‌پور; با بازگشت بنا امیدوارم نتایج تلخ لاس‌وگاس در المپیک شیرین شود
کد خبر: ۱۱۴۳۷۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۲۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

هدف اصلی بیمه رازی قهرمانی در لیگ جهانی است

نعمت‌پور; با بازگشت بنا امیدوارم نتایج تلخ لاس‌وگاس در المپیک شیرین شود

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی جهان گفت: با بازگشت محمد بنا امیدوارم نتایج تلخ مسابقات جهانی لاس‌وگاس در المپیک ۲۰۱۶ ریو شیرین شود.

نعمت‌پور; با بازگشت بنا امیدوارم نتایج تلخ لاس‌وگاس در المپیک شیرین شود
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، طالب نعمت‌پور که در این فصل به عنوان مدیر تیم کشتی فرنگی بیمه رازی مشغول بود، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص قهرمانی تیم بیمه رازی در مسابقات لیگ کشتی فرنگی اظهار داشت: تیم بیمه رازی در فصل قبل به قهرمانی لیگ رسید و این فصل هم با کمک مسئولان تیم، کادرفنی و کشتی‌گیران، تیمی یکدست را روانه مسابقات کردیم و توانستیم بازهم روی سکوی قهرمانی قرار بگیریم.

وی افزود: باید تشکر کنم از مسئولان بیمه رازی که بها دادند و حمایت کردند. فینال حساسی داشتیم و تلاش‌مان را کردیم که در نهایت با کشتی‌های خوبی که بچه‌ها گرفتند، توانستیم به قهرمانی دست یابیم. مسابقات لیگ امسال سطحش بالاتر از قبل بود اما هنوز هم جا دارد که بهتر شود.

قهرمان سال 2013 کشتی فرنگی جهان در خصوص شرایط لیگ کنونی نسبت به قبل خاطرنشان کرد: شرایط لیگ به صورتی است که به کشتی‌گیر زیاد فشار وارد نمی‌شود و کشتی‌گیران وزن زیادی را در طول مسابقات لیگ کم نمی‌کنند. به همین دلیل نیز لیگ می‌تواند جذاب‌تر شود و در نهایت به تیم ملی آسیب وارد نکند. البته هدف اصلی تیم بیمه رازی قهرمانی در مسابقات لیگ جهانی است و باید از فردا برای حضوری موفق در این مسابقات برنامه بریزیم.

نعمت‌پور در پاسخ به این سؤال که نظرتان در خصوص معافیت برخی از عنوان‌داران جهانی و المپیکی از لیگ امسال چیست، گفت: این طرحی بود که کادر فنی در نظر گرفت و با تفکر روی این موضوع کار کردند. به اعتقاد من هم یکسری کشتی‌گیران نباید در میادین زیادی وارد شوند و کشتی بگیرند. لیگ کشتی هم مثل تورنمنت است تا محکی بخورند برای میادین بزرگ‌تر و به همین دلیل می‌توان روی لیگ به عنوان یک تورنمنت حساب باز کرد.



وی در خصوص بازگشت محمد بنا به کشتی فرنگی عنوان کرد: محمد بنا همیشه موفق بوده و با بازگشتی که داشته می‌تواند باز هم موفق باشد. تعامل قبلی بنا و کشتی‌گیران بسیار خوب بود و در المپیک بنا نشان داد که به چه میزان به کشتی آشنایی دارد. بازگشت او را باید به فال نیک گرفت تا در المپیک باز هم موفق شویم.

فرنگی‌کار وزن 85 کیلوگرم کشورمان در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه با توجه به ماه‌های آخر زمان محرومیتش چقدر امیدوار است که در المپیک روی تشک برود، تصریح کرد: اگر بحث محرومیت من مشکلی ایجاد نکند و فدراسیون و کادر فنی تیم ملی کمک کند، برای افتخار آفرینی کم‌کاری نمی‌کنم و مثل یک سرباز در خدمت تیم ایران هستم. باید دید چه پیش خواهد آمد و اگر قسمت باشد در المپیک هم کشتی می‌گیرم.

نعمت‌پور در خصوص اینکه آیا نتایج تیم ایران در مسابقات جهانی را نیز دنبال می‌کرد یا خیر، اظهار داشت: کشتی‌ها را می‌دیدم و دوستان من در میدان بودند و درست است که کشتی نمی‌گیرم اما به آن علاقه دارم و جزئی از زندگی من است. کادر فنی قبلی نیز تلاش کرده بود اما نتوانستند نتایج مطلوبی به دست آوردند. به هر شکل امیدوارم تلخی نتایج بد لاس‌وگاس در المپیک شیرین شود و تیم ایران باز هم روی سکوهای نخست قرار گیرد.

انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان