۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین تاکید مدیر کل دامپزشکی قزوین بر همکاری کشتارگاهها با دامپزشکی
کد خبر: ۱۱۴۳۶۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۲۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

در جلسه هماهنگی مدیران کشتارگاه طیور با دامپزشکی

تاکید مدیر کل دامپزشکی قزوین بر همکاری کشتارگاهها با دامپزشکی

مدیرکل دامپزشکی استان قزوین بر همکاری مدیریت کشتارگاه طیور این شهرستان با کادر بهداشت و ناظرین دولتی در جهت ارتقاء سطح بهداشت فرآورده های خام دامی تاکید کرد.

تاکید مدیر کل دامپزشکی قزوین بر همکاری کشتارگاهها با دامپزشکی
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، در جلسه هماهنگی مدیران کشتارگاه طیور با دامپزشکی، مدیرکل دامپزشکی استان قزوین بر همکاری مدیریت کشتارگاه طیور این شهرستان با کادر بهداشت و ناظرین دولتی در جهت ارتقاء سطح بهداشت فرآورده های خام دامی تاکید کرد.
مرتضی یعقوبی رئیس اداره دامپزشکی آبیک گفت: در راستای ارتقاء سطح بهداشتی کشتارگاه‌ها، جلسه ای مشترک با مدیریت و کادر بهداشت کشتارگاه صنعتی طیور این شهرستان در اداره دامپزشکی آبیک برگزار شد.
مدیر کل دامپزشکی استان قزوین در این جلسه ابراز امیدواری کرد: با همکاری طرفین هر چه سریعتر نواقص کاری در کشتارگاه رفع شده و گام موثری در جهت توسعه و ارتقاء سطح بهداشت کشتارگاه صنعتی طیور آبیک برداشته شود.
دکترسید بهمن نقیبی بر همکاری ناظرین بهداشتی در بخش دولتی و مسئولین فنی و مدیریت کشتارگاه تاکید کرد.
گفتنی است کشتارگاه زرین پران آبیک در زمینی به مساحت 33هزار و 700 متر مربع دارای 6000مترمربع سالن سرپوشیده ،دو سالن پیش سرد کن، چهار تونل انجماد و 2 واحد سردخانه نگهداری است ،که در هر ساعت مطابق با پروانه 2000 قطعه و سالانه 8 میلیون و 400 هزار قطعه مرغ را کشتار و روانه بازار می کند.

انتهای پیام/7008

منبع: دامپزشکی قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان