۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بروتو; سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران برایم افتخاری فوق‌العاده بزرگ است
کد خبر: ۱۱۴۳۲۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۲۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

ابراز تمایل سرمربی پیشین ایتالیا برای جانشینی کواچ

بروتو; سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران برایم افتخاری فوق‌العاده بزرگ است

سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: قبول هدایت سرمربیگری تیم ملی ایران برای من افتخاری فوق‌العاده بزرگ است.

 بروتو; سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران برایم افتخاری فوق‌العاده بزرگ است
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، مسئولان فدراسیون والیبال به‌زودی و در هفته جاری در مورد تیم ملی و ادامه همکاری با اسلوبودان کواچ، سرمربی صرب تیم ملی ایران تصمیم می‌گیرند. عملکرد نه‌چندان خوب تیم ملی ایران در جام جهانی 2015 ژاپن باعث شد تا فدراسیون با وجود اینکه کواچ تا المپیک قرارداد دارد به فکر دادن یک شوک به ملی‌پوشان باشد و به نظر می‌رسد اکثر کارشناسان تغییر سرمربی را راه حل خروج از بحران برای تیم ملی بدانند.

در این بین گزینه‌هایی هم مثل لورنزو برناردی و آندره‌آ آناستازی، همیشه مطرح بوده و هستند که شرایط آنها باعث می‌شود دردی از والیبال ایران دوا نشود. با این حال تیم ایران چه از نظر اعتبار و چه از نظر موقعیت جهانی در جایگاهی قرار دارد که برای هر کدام از مربیان مطرح جهان باعث افتخار است که با رئیس فدراسیون والیبال ایران پای میز مذاکره بنشینند.

مائورو بروتو، سرمربی پیشین تیم ملی ایتالیا که به‌خاطر اخراج چهار ملی‌پوش مطرح آتزوری در مرحله فینال لیگ جهانی 2015، مشهورتر هم شد به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: ایران در حال حاضر بین تیم‌های مطرح و بزرگ جهان قرار دارد و کشوری فوق‌العاده با تاریخی بسیار غنی و فرهنگی پربار است.

بروتو در واکنش به این موضوع که آیا تمایلی به هدایت تیم ملی والیبال ایران دارد یا نه، خاطرنشان کرد: قبول هدایت سرمربیگری تیم ملی ایران برای من افتخاری فوق‌العاده بزرگ است ولی تا به حال پیشنهادی در این مورد دریافت نکرده‌ام.

انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان