۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین نظر فدراسیون و حدادی مشترک است/ قرارداد با" کیم" تا المپیک ریو؟
کد خبر: ۱۱۴۳۲۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۲۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

پایان تعلل‌های بی دلیل درباره یک انتخاب

نظر فدراسیون و حدادی مشترک است/ قرارداد با" کیم" تا المپیک ریو؟

رئیس فدراسیون دوومیدانی در تلاش است تا قرارداد مربی اختصاصی احسان حدادی را نهایی کند. اتفاقی که مشخص نیست در دوره گذشته به چه دلیل رخ نمی داد.

 نظر فدراسیون و حدادی مشترک است/ قرارداد با" کیم" تا المپیک ریو؟
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، احسان حدادی بدون شک مهمترین سرمایه فدراسیون دوومیدانی است. ورزشکاری که با نایب قهرمانی المپیک باعث شد مسئولان حساب ویژه ای روی دوومیدانی باز کنند. هرچند حدادی با روزهای اوج خود فاصله زیادی دارد اما او ثابت کرده که اگر شرایط حتی به صورت نصفه و نیمه(همچون گذشته) برایش فراهم شود حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

پرتابهای حدادی در لیگ الماس جامعه ورزش را که به سال قبل از المپیک نزدیک می شود نگران کرده است. هرچند اظهار نظر برخی مسئولان فدراسیون مبنی بر اینکه حدادی توقع بالایی دارد، این ملی پوش را دلخور کرد اما حمایت‌های وزارتخانه و کمیته ملی المپیک از قهرمان منحصر به فرد رشته دوومیدانی بار دیگر به مسئولان این فدراسیون گوشزد کرد که نباید کم کاری کنند.

شاید همین موضوع بود که باعث شد مجید کیهانی از همان ابتدای کار و در زمانی که هنوز حکم ریاست خود را از وزاتخانه نگرفته بود قول بدهد هر چه سریعتر وضعیت سرمربی احسان حدادی را مشخص کند.

"کیم بوخونسف که شناخت خوبی از حدادی دارد در این برهه زمانی گزینه خوبی برای هدایت وی است." این را کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی می گوید. او در این خصوص گفت: به جمع بندی رسیدیم و به نظر ما بهترین گزینه سرمربیگری برای احسان حدادی تا المپیک ریو «کیم بوخونسف» است.

کیهانی ادامه داد: احسان هم با فدراسیون هم نظر است. البته بحث شرایط قراردادشان و هماهنگی با شرایط مد نظر فدراسیون هم در انعقاد قرارداد اهمیت دارد قرارداد یکسویه نمی تواند کمکی به ما بکند و باید شرایط دو طرفه ای که کمیته ملی المپیک هم در جریان باشد در خصوص قرارداد احسان حدادی مد نظر گرفته شود.

طبق قول کیهانی حدودا تا دو هفته دیگر تکلیف قرارداد سرمربی احسان حدادی مشخص خواهد شد. قهرمان پرتاب دیسک کشورمان که یکی از امیدهای اصلی کسب مدال المپیک ریو است تا چند روز دیگر کار خود را با سرمربی سابقش آغاز خواهد کرد.

البته ممکن است کیم نیز شرایطی برای خود داشته باشد که روی انعقاد قرارداد وی تاثیر بگذارد. اما فراتر از همه اینها آنچه مهم است مشخص شدن وضعیت حدادی قهرمان رشته دوومیدانی است که بعد از بازی‌های آسیایی رها شد.

انتهای پیام/7008

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان