۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین خشم و نفرت ما در برابر آمریکا نشأت گرفته از خشم حسینی است/ رسالت موشک‎های بالستیک ایران، ایجاد ترس و وحشت در دشمنان است
کد خبر: ۱۱۴۳۱۴ نویسنده: حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۲۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین:

خشم و نفرت ما در برابر آمریکا نشأت گرفته از خشم حسینی است/ رسالت موشک‎های بالستیک ایران، ایجاد ترس و وحشت در دشمنان است

امام جمعه قزوین با بیان اینکه رسالت موشک‎های بالستیک ایران، ایجاد ترس و وحشت در دشمنان است، گفت: خشم و نفرت ملت ایران نشأت گرفته از خشم حسینی در برابر ظالمان است، ما پایبند به دوستی با دوستان خود و دشمنی با دشمنان انقلاب و نظام هستیم.

خشم و نفرت ما در برابر آمریکا نشأت گرفته از خشم حسینی است/ رسالت موشک‎های بالستیک ایران، ایجاد ترس و وحشت در دشمنان است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین در خطبه‌های عبادی- سیاسی این هفته نمازجمعه قزوین با اشاره به تصویب مفاد برجام در مجلس اظهار کرد: مفاد برنامه جامع مشترک با همه تلخی‌ها و شیرینی‌هایش به تصویب مجلس رسید و این موضوع بر همگان روشن است که آمریکا به دنبال نفود همه جانبه در ایران اسلامی می‌باشد.
وی در ادامه اذعان کرد: امروز هم آمریکا با این مذاکرات هسته‌ای به دنبال جذب دولتمردان ما و کنار آمدن با آنهاست.
این خطیب نمازجمعه در ادامه افزود: ما هم به آمریکایی‌ها و هم دولتمردان خودمان گوشزد می‌کنیم که آنها می‌توانند در مسائل مختلف با یکدیگر کنار بیایند؛ اما یقین بدانند که سران کفر و ظلم هیچ زمانی نمی‌توانند با ملت شهید پرور و ظلم ستیز ایران کنار بیایند.
وی ادامه داد: ملت ایران در برابر روی خوش غربی‌ها که نشان از حیله و نیرنگ جدیدشان دارد با خشم و نفرت برخورد خواهند کرد.
کسانی که صحبت و خیرخواهی امام با عمر سعد را مذاکره می‌دانند درک صحیحی از امام حسین(ع) ندارند. 
نماینده ولی فقیه در استان ابراز کرد: در این دوره عده‌ای سهل اندیشانه در برابر دلسوزان نظام و یاران حقیقی امام حسین(ع) نامهربانی کرده و در مقابل در برابر دشمنان انقلاب از خود خوشرویی و خوش اخلاقی نشان می‌دهند.
این کارشناس قرآنی تصریح کرد: افرادی که در برابر سران آمریکایی ابزار محبت و دوستی می‌کنند به شدت تحت نفوذ آنها هستند؛ فقط افرادی با تذکر اطرافیان خود متوجه نفوذ شیطان می‌شوند که اهل بصیرت باشند.
وی با بیان اینکه خشم و نفرت ملت ایران نشأت گرفته از خشم حسینی در برابر ظالمان است، بیان کرد: ما پایبند به دوستی با دوستان خود و دشمنی با دشمنان انقلاب و نظام هستیم.
عابدینی عنوان کرد: کسانی که صحبت و خیرخواهی امام با عمر سعد را مذاکره می‌دانند درک صحیحی از امام حسین(ع) ندارند؛ به فرموده رهبری، ایران اسلامی در حال طی کردن مسیر عزت خود بوده و ذلت مخصوص کسانی است که عملکرد عزتمندانه ندارند.
وی با اشاره به مانور موشک بالستیک ایران گفت: اخیرا با آزمایش موفقیت آمیز موشک بالستیک عِماد در کشورمان غربی‌ها ابراز نگرانی کرده‌اند؛ به آنها می‌گوییم که رسالت این موشک‌ها ایجاد ترس و نگرانی برای شماست.
امروز آمریکا قلب فساد در جهان است
امام جمعه قزوین با اشاره به شهادت سردار همدانی در سوریه تاکید کرد: ملت ایران مدیون همه شهدا است؛ به فرموده رهبری نباید مقام گرایی، دنیاطلبی و سهل اندیشی زمینه‌ای برای نادیده گرفتن این شجاعت‌ها شود.
وی وعده بهشت را مخصوص افراد با استقامت و دیندار دانست و ابراز کرد: قیام امام حسین(ع) در راستای اصلاح مفاسدی بود که در دوره ایشان به اسم دینداری ایجاد شده بود.
این خطیب نمازجمعه ادامه داد: محرم فصل بیداری است و ما باید در ایام عزاداری ایشان درس آزادگی، ذلت ناپذیری و عزت را بیاموزیم تا دشمنان گمان نفوذ در بین ملت ایران را در خود نداشته باشند.
وی عنوان کرد: در زمان سیدالشهدا که آوازه اسلام به کل جهان رسیده بود ظالمی به اسم یزید به نام اسلام انواع بی‌حرمتی‌ها و فسادها را انجام می‌داد، قیام امام در جهت امر به معروف و نهی از منکر برای روشنگری و از بین بردن این فسادها بود و ایشان به سراغ قلب فساد رفتند.
نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: باید جلوی فساد در هر زمینه‌ای گرفته شود اگر جلوی یزیدهای زمان را بگیریم بسیاری از مفاسد برچیده می‌شود.
وی در پایان گفت: قیام امام خمینی(ره) هم علیه کانون فساد بود امروز آمریکا قلب فساد در جهان است حمایت از شاه پهلوی، صهیونیست‌ها و داعش در کارنامه سیاه آنهاست؛ بنابراین رویه حکومت ایران اسلامی نیز مقابله با همین ریشه‌های فساد است تا زمینه‌ساز برپایی حکومت دینی در کل جهان شود.
انتهای پیام/2002



دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان