۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین دستگیری کلاهبردار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی در قزوین
کد خبر: ۱۱۴۳۰۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۲۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فرماندهی انتظامی استان قزوین خبر داد

دستگیری کلاهبردار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی در قزوین

فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: ماموران پلیس آگاهی قزوین در یک عملیات پلیسی، یک وکیل قلابی و جاعل اسناد ملکی را که مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از ۶ نفر کلاهبرداری کرده بودند دستگیر کردند.

دستگیری کلاهبردار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی در قزوین
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، سردار مهدی محمودی، فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین با اشاره به دستگیری تعدادی از کلاهبردارن در استان اظهار کرد: به دنبال مراجعه فردی به پلیس آگاهی و اعلام شکایت از یک کلاهبردار که خود را وکیل دادگستری معرفی می‌کرد این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی در ادامه افزود: در تحقیقات پلیس مشخص شد که یک خانم 32 ساله با معرفی خود به عنوان وکیل دادگستری و وعده حل مشکلات قضایی، اقدام به جعل اسناد ملکی و کلاهبرداری از مراجعان دادگستری کرده است.
این کارشناس انتظامی اذعان کرد: ماموران پلیس آگاهی با تحقیقات گسترده پی بردند که متهمه از 5 نفر دیگر با روش‌هایی مشابه به مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال کلاهبرداری کرده و از محل سکونت خود نقل مکان کرده است.
وی در پایان عنوان کرد: این ماموران پس از ساعت‌ها کار اطلاعاتی شبانه روزی متهمه را در یکی از خیابان‌های شمالی شهر قزوین دستگیر و مورد بازجویی قرار دادند و وی پس از اعتراف به جرم خود با قرار مناسب قضایی روانه زندان شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان