۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین روستای آلتین کش صاحب کتابخانه عمومی می‌شود
کد خبر: ۱۱۴۲۸۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۲۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

با حمایت خیّر و دهیاری؛

روستای آلتین کش صاحب کتابخانه عمومی می‌شود

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین از افتتاح کتابخانه عمومی در روستای آلتین کش از توابع بخش طارم سفلی شهرستان قزوین خبر داد.

روستای آلتین کش صاحب کتابخانه عمومی می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، مهدی رمضانی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین اظهار کرد: روستای آلتین کش از جمله روستاهای استان است که به دلیل جمعیت جوان، انجام فعالیت‌های فرهنگی در آن از اهمیت بسیاری برخوردار است.
وی افزود: با توجه به اینکه اداره کتابخانه‌های قزوین توسعه خدمات فرهنگی در سطح استان را وظیفه خود می‌داند، با همکاری خوب دهیاری آلتین کش و خیّر خانم "طیار تابنده" اقدامات لازم برای راه‌اندازی یک کتابخانه عمومی در این روستا انجام شد.
رمضانی خاطرنشان کرد: این کتابخانه عمومی به دلیل حمایت‌ها و پیگیری‌های بی دریغ این خیّر و نیکوکار به نام فرزند جوان از دست رفته خانم تابنده "کامیاب آقایی تبریز" نام گذاری شده است.
این مسئول گفت: ساختمان کتابخانه توسط دهیاری آلتین کش در یک طبقه اختصاص داده شده که با اقدامات انجام شده در حال حاضر دارای بخش خدمات اینترنتی، بخش کودک، مخزن و سالن مطالعه به صورت مجزا است.
رمضانی ادامه داد: کتاب‌ها و تجهیزات کتابخانه عمومی آلتین کش توسط خیّر و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تامین شده است.
وی یادآور شد: با نزدیک شدن ماه محرم و افزایش نذورات مردم در این ماه و با توجه به عظمت اقدام سید الشهداء و تاثیر گسترده آن در فرهنگ دینی مذهبی ما، شایسته است مردم اهتمام بیشتری به نذر فرهنگی داشته و با نذرهای خود دراین زمینه در راستای غنای فرهنگی جامعه گام بردارند.
کتابخانه عمومی "کامیاب آقایی تبریز" روستای آلتین کش فردا پنج شنبه 23 مهر ماه به صورت رسمی افتتاح و آغاز به کار می کند.
انتهای پیام/7003

منبع: روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان