۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین نامجومطلق; کی‌روش به خاطر داستان‌های اخیر حرف‌های احساسی زد
کد خبر: ۱۱۴۲۶۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۲۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نمایش ایران مقابل ژاپن راضی‌کننده بود

نامجومطلق; کی‌روش به خاطر داستان‌های اخیر حرف‌های احساسی زد

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: تیم ملی ایران مقابل ژاپن بازی فیزیکی و منطقی را به نمایش گذاشت و عملکردش راضی کننده بود.

نامجومطلق; کی‌روش به خاطر داستان‌های اخیر حرف‌های احساسی زد
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، مجید نامجو مطلق درباره تساوی یک - یک تیم ملی ایران مقابل ژاپن در دیداری دوستانه اظهار داشت: روز گذشته فوتبال خوبی را شاهد بودیم و پس از مدت‌ها ژاپن به عنوان یکی از تیم‌های قدرتمند آسیایی حریف ایران در دیداری تدارکاتی شد. دیدار با ژاپن به ما نشان داد که هر زمان بازیکنان تیم ملی مقابل تیم بزرگی قرار می‌گیرند، به خاطر انگیزه‌ای که پیدا می‌کنند، عملکرد خوبی را از خود به نمایش می‌گذارند.

«بازیکنان ایران فوتبال درگیرانه و فیزیکی را به نمایش گذاشتند»، وی با بیان این جمله تصریح کرد: عملکرد تیم ملی مقابل ژاپن راضی‌کننده بود. تیم ملی بازیکنان جوان و بااستعدادی مانند سعید عزت‌الهی و مهدی ترابی دارد که می‌توان به آینده آنها امیدوار بود.

پیشکسوت فوتبال ایران در پاسخ به این پرسش که با بازی روز گذشته می‌توان تشخیص داد که چه تیمی لیاقت اول بودن در آسیا را دارد، گفت: ژاپن، ایران و استرالیا تیم‌های با کیفیت فوتبال آسیا هستند، اما جدول رده‌بندی مسائل خودش را دارد و نمی‌توان گفت که حق ایران است که رتبه نخست آسیا را در اختیار داشته باشد یا ژاپن.

نامجومطلق در واکنش به اظهارات کارلوس کی‌روش در قبال منقتدانش که گفته بود برای لذت بردن به سالن اپرا بروند، عنوان کرد: هر مربی باید انتقادپذیر باشد، اما قبول دارم برخی افراد تنها می‌خواهند انتقاد کنند. برخی کارشناسان از روی دلسوزی انتقاد می‌کنند و نگران تیم ملی هستند. ایران مقابل ترکمنستان و عمان خوب بازی نکرد و نمایش ایران جای انتقاد داشت.

وی ادامه داد: کی‌روش نباید از انتقاداتی که می‌شود، ناراحت شود. غیرمنصفانه است که سرمربی تیم ملی انتقادپذیر نباشد. کی‌روش به دلیل برخی جریانات اخیر که برای او حرف‌وحدیث ایجاد کرده بود، تحت فشار قرار داشت و در این مدت احساسی صحبت کرد. تیم ملی برای همه محترم است و به آن علاقه زیادی دارند. کی‌روش بداند در جایی که انتظارات برآورده نشود، انتقاد می‌شود.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد اینکه کی‌روش گفته که فوتبال ژاپن 24 سال جلوتر از فوتبال ایران است، به تسنیم گفت: قبول دارم که فوتبال ژاپن به لحاظ ساختاری از ایران جلوتر است، اما به لحاظ کیفی و بازیکنان تفاوتی بین آنها وجود ندارد. ژاپنی‌ها فوتبالیست‌های خوبی در لیگ‌های اروپا دارند که دلیلش به تبلیغات و ساختار فوتبال ژاپن باز می‌گردد.

انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان