۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ماجرای تصویب پیشنهادات دقیقه ۹۰ سه نماینده
کد خبر: ۱۱۴۲۵۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۲۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

کوثری با مهر مطرح کرد

ماجرای تصویب پیشنهادات دقیقه ۹۰ سه نماینده

عضو کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی اقدام لاریجانی را خلاف آئین‌نامه و توافق شب گذشته خواند و گفت: امروز پیشنهاداتی در صحن به تصویب رسید که بر خلاف آئین‌نامه مجلس شب گذشته چاپ شده بود.

ماجرای تصویب پیشنهادات دقیقه ۹۰ سه نماینده
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، اسماعیل کوثری با اشاره به اقدامات خلاف قانون لاریجانی در جلسه بررسی طرح برجام اظهار داشت: متاسفانه آقای رئیس در مقاطعی خلاف قانون عمل می کند و یکی از آن مقاطع، امروز بود.

نماینده مردم تهران ادامه داد: طبق ماده ۱۵۰ و ۱۵۲ آئین‌نامه داخلی مجلس پیشنهادات نمایندگان باید ۴ ساعت قبل از جلسه کمیسیون برای بررسی طرح ها و لوایح به صورت مکتوب به کمیسیون ارائه تا چاپ شود.

وی افزود: متاسفانه امروز پیشنهاداتی در مجلس مورد بررسی و تصویب قرار گرفت که بعد از تصویب کلیات طرح برجام و شب گذشته، چاپ شده بود.

وی ادامه داد: این پیشنهادات مربوط به آقایان سبحانی‌نیا، حقیقت‌پور و جهانگیرزاده بود.

عضو فراکسیون اصولگرایان گفت: این در حالی است که پیشنهادات ما قبل از بررسی طرح برجام در کمیسیون به صورت مکتوب ارائه شده و چاپ شده بود، اما رئیس مجلس اجازه نداد حتی یک پیشنهاد مطرح شود.

کوثری با اشاره به اعتراضش به رئیس مجلس در خصوص این روند غیرقانونی عنوان کرد: وقتی اعتراض کردم، ایشان گفت من رئیس هستم، همینه که هست.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: اینگونه عملکرد رئیس مجلس عواقبی دارد که در آینده به ضرر ایشان خواهد بود.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی درباره توافقات شب گذشته خاطرنشان کرد: در جلسه شب گذشته مقرر شد چند مورد پیشنهادات از سوی ایشان مطرح شود که چاپ شد و مقرر شد اجازه دهند تعدادی از پیشنهادات چاپ شده نیز در صحن علنی مورد بررسی قرار گیرد اما متاسفانه به توافق خود پایبند نبودند و اجازه ندادند حتی یک پیشنهاد مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/7008

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان