۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین مشکل بورسیه‌ها حل شده است
کد خبر: ۱۱۴۲۳۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۲۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

وزیر علوم تحقیقات و فناوری:

مشکل بورسیه‌ها حل شده است

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه مشکل بورسیه‌ها حل شده و همه می‌توانند ثبت‌نام کنند، گفت: اگر چنین فردی در این مورد اعتراض کند باید مورد به مورد بررسی شود.

مشکل بورسیه‌ها حل شده است
به گزارش سرویس دانشگاه  صبح قزوین ، محمد فرهادی در نهمین همایش ملی نخبگان فردا در جمع خبرنگاران در خصوص بورسیه‌ها اظهار داشت: مشکل بورسیه‌ها حل شده و همه می‌توانند ثبت‌نام کنند. اگر فردی اعتراض دارد باید مورد به مورد بررسی شود.

وی ادامه داد: افرادی که اعتراض دارند و می‌گویند که مشکل حل نشده است این موضوع به ضوابط وقوانین برمی‌گردد چرا که پذیرش دانشجویان فرمول‌هایی دارد. در برخی موارد ممکن است معدل بالایی داشته باشند و از امکانات نخبگی استفاده کنند که آن نیز براساس همان فرمول‌هاست.

وزیر علوم ادامه داد: امسال پذیرش دانشجو 80 درصد از طریق کنکور و از طریق سوابق تحصیلی دبیرستان بود اما به علت اینکه برخی این فرمول‌ها را نمی‌دانند به انتظار خود نمی‌رسند و اعتراض می کنند. اما سازمان سنجش اعتراض‌ها را بررسی می‌کند.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص تعیین تکلیف برخی از روسای دانشگاه نیز گفت: تعدادی در دستور کار است که باید بررسی شود و هر زمان بررسی شد نتیجه قطعی آن را اعلام می‌کنیم.

فرهادی همچنین درباره تسهیلاتی که به نخبگان داده می‌شود گفت: یکی از این تسهیلات ورود به تحصیلات تکمیلی است.

انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان