۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین پرداخت متمرکز حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی از آبان ماه اجرایی می شود
کد خبر: ۱۱۴۲۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۲۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مراحل مختلف طرح پرداخت متمرکز مستمری بگیران

پرداخت متمرکز حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی از آبان ماه اجرایی می شود

مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی گفت: پرداخت متمرکز حقوق مستمری بگیران از آبان ماه اجرایی می شود و در این زمینه اطلاع رسانی دقیق صورت می گیرد.

پرداخت متمرکز حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی از آبان ماه اجرایی می شود
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، امیرعباس تقی پور افزود: با اجرای نهایی این طرح، حقوق تمامی مستمری بگیران به صورت متمرکز پرداخت می شود.
وی تصریح کرد: مراحل مختلف طرح پرداخت متمرکز مستمری بازنشستگان و مستمری بگیران از طریق سایت سازمان تأمین اجتماعی به نشانیwww.tamin.ir، رسانه های گروهی، شعب تأمین اجتماعی و کانون های بازنشستگان در سراسر کشور اطلاع رسانی دقیق خواهد شد.
این مقام سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه نظام پرداخت متمرکز حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی مرحله به مرحله اطلاع رسانی خواهد شد، افزود: یکپارچگی در پرداخت ها و برقراری عدالت در پرداخت حقوق مستمری بگیران بر اساس اولویت الفبایی و شناسایی همپوشانی های حقوق و مزایای مستمری بگیران از مهمترین دلایل اجرای این طرح است.
مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه با اجرای این طرح، روند پرداخت مستقل فعلی اصلاح خواهد شد، گفت: با تغییر در زمان پرداخت، حقوق و مزایای مستمری بگیران در دوره زمانی کوتاهتر و بصورت متمرکز پرداخت خواهد شد.
براساس آمار بیش از دو میلیون نفر مستمری بگیر سازمان تامین اجتماعی هستند که با خانواده های تحت تکفل آنها به بیش از پنج میلیون نفرمی رسند.

انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان