۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین جشن ملی پارالمپیک در ورزشگاه شهید بابایی قزوین برگزار شد
کد خبر: ۱۱۴۲۱۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۲۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

صبح امروز؛

جشن ملی پارالمپیک در ورزشگاه شهید بابایی قزوین برگزار شد

جشن ملی پارالمپیک به مناسبت روزملی پارالمپیک با حضور ۴۰۰ ورزشکار در رشته‌های مختلف ورزشی در ورزشگاه شهید بابایی قزوین برگزار شد.

جشن ملی پارالمپیک در ورزشگاه شهید بابایی قزوین برگزار شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، جشن بزرگ پارالمپیک به همت هیئت ورزشی جانبازان و معلولین و با همکاری و مشارکت اداره کل بهزیستی و اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین صبح امروز در ورزشگاه شهید بابایی قزوین برگزار شد.
تجلیل از معلولان ورزشکار و تشویق و ترغیب آنها جهت شرکت در فعالیت‌ها و مسابقات ورزشی از جمله اهداف برگزاری این جشنواره بود.
در جشنواره پارالمپیک 400 ورزشکار در رشته‌های مختلف ورزشی همچون دومیدانی، والیبال نشسته، پرتاب وزنه، ویلچررانی حضور داشتند و به ارائه حرکات ورزشی نمایشی پرداختند.
در پایان مراسم به همه معلولین و جانبازان حاضر در مراسم که به نوعی از فعالان عرصه ورزش نیز به شمار می‌آمدند، مدال یادبود اهداء شد.
در حاشیه برگزاری برنامه‌های هفته پارالمپیک، برنامه‌های دیگری همچون دیدار مسئولین هیئت‌های ورزشی جانبازان و معلولین از مراکز نگهداری سالمندان و معلولین استان، غبارروبی مزار شهدای گرانقدر انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، گل گشت جهت دانش‌آموزان مدارس استثنایی نیز اجرایی شد.
گفتنی است، از تعداد 60 نفر از معلولین و جانبازانی که سال جاری جهت شرکت در مسابقات کشوری اعزام شدند، 20 نفر حائز مقام شدند همچنین تیم والیبال نشسته بانوان استان قزوین نیز مقام اول مسابقات کشوری را کسب نمود.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان