۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین برگزاری نمایشگاه پوسترهای نیلوفران آبی در نگارخانه مهر
کد خبر: ۱۱۴۲۱۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۲۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس حوزه هنری قزوین خبر داد

برگزاری نمایشگاه پوسترهای نیلوفران آبی در نگارخانه مهر

رئیس حوزه هنری قزوین گفت: نمایشگاه آثار گرافیکی گروه هنری اردیبهشت با عنوان پوسترهای نیلوفران آبی، متشکل از گرافیست‍‌های استان در حال برگزاری است.

برگزاری نمایشگاه پوسترهای نیلوفران آبی در نگارخانه مهر
مسعود آتشگران، رئیس حوزه هنری قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، در خصوص برگزاری نمایشگاه " نیلوفران آبی" اظهار کرد: به مناسبت بزرگداشت شهدای دفاع مقدس به ویژه شهدای غواص این نمایشگاه با حضور جمعی از گرافیست‌های استان در حال برگزاری است.
وی در ادامه افزود: هنرمندان به ویژه گرافیست‌ها با ارائه آثاری نو و جهانی در خصوص 175 شهید غواص، فضای متفاوتی در سطح جامعه به ویژه فضاهای مجازی ایجاد کردند.
این مسئول ادامه داد: نمایشگاه گروهی "گرافیک و تصویرسازی" آثار هنرمندان قزوین با حضور؛ صاحبان آثار، استادان و جمعی از علاقه مندان 18 مهر ماه در نگارخانه مهر حوزه هنری قزوین برپا شده است.
وی ابراز کرد: در این نمایشگاه آثار 29 هنرمند گرافیک اعضای"گروه هنری اردیبهشت" به مدت یک هفته از 18 تا 28 مهر ماه جاری همه روزه از ساعت 9 تا 13 و 16 تا 20 در نگارخانه مهر واقع در بلوار مدرس روبروی بوستان ملت حوزه هنری قزوین به معرض دید عموم درمی‌آید.
آتشگران اذعان کرد: گروه هنری اردیبهشت، متشکل از گرافیست‍‌های قزوینی، نمایشگاه آثار هنری گرافیکی خود را در 3 بخش نشانه، پوستر و تصویر سازی برگزار کرده‌اند.
وی تاکید کرد: این نمایشگاه با هدف ایجاد روحیه همدلی و همراهی بین هنرمندان و تقویت اتحاد میان ۲۹ گرافیست قزوینی با موضوع شهدای غواص برگزار شده است.
رئیس حوزه هنری قزوین یادآور شد: در این نمایشگاه آثار هنرمندان حرفه ای قزوین همچون «حمید جاویدمهر»، «محدثه قافله باشی»، «سعید نجف آبادی» و «سمیرا حکیمی»، «آزاده رحمانی» در کنار دانشجویان علاقمند به مدت ۱۰ روز در نگارخانه مهر حوزه هنری به معرض نمایش گذاشته شده است.
وی در پایان عنوان کرد: زبان هنر از ابزار مهمی است که می‌تواند در بیان آرمان‌ها و اهداف انقلاب نقش مهمی را ایفا کند، در این راستا برگزاری این نمایشگاه می‌تواند پیوند دهنده نسل امروز با نسل زمان جنگ باشد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان