۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین پشت پرده استعفای عجیب ناظم‌الشریعه از سرمربیگری تیم ملی فوتسال
کد خبر: ۱۱۴۱۹۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۲۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

استعفا بلافاصله بعد از بازی بازی دوستانه تیم‌های فوتسال ایران و روسیه

پشت پرده استعفای عجیب ناظم‌الشریعه از سرمربیگری تیم ملی فوتسال

شنیده شده پیش از بازی با تیم ملی فوتسال روسیه تماسی مشکوک از سوی یکی از مربیان لیگ برتری گرفته شد و از برخی از بازیکنان تیم ملی خواسته شده تا مقابل این تیم بازی نکنند.

پشت پرده استعفای عجیب ناظم‌الشریعه از سرمربیگری تیم ملی فوتسال
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ،  استعفای عجیب ناظم‌الشریعه بلافاصله بعد از بازی بازی دوستانه تیم‌های فوتسال ایران و روسیه موضوعی است که می‌تواند جامعه فوتسال را با شوکی جدی روبرو کند.
ناظم‌الشریعه بعد از برکناری خسوس کاندلاس روی نیمکت تیم ملی نشست تا مشکلات این تیم را حل کند اما در فاصله کمتر از یک ماه از شروع کارش به دلیل آنچه که فشارهای بیرونی عنوان شده است، ترجیح داده از سمت خود استعفا بدهد.
گفته می‌شود سرمربی یکی از تیم‌های لیگ برتری با تعدادی از بازیکنان تیم ملی تماس گرفته و از آنها خواسته است که برابر روسیه بازی نکنند. این موضوع عجیبی است که می‌تواند مورد پیگرد قانونی قرار بگیرد.
جالب است که 2 بازیکن تیم ملی فوتسال پیش از بازی دوم با روسیه مصدوم شدند که این موضوع از نظر خیلی‌ها عجیب به نظر می‌رسد. اما ماجرای عجیب‌تر این است که کسانی بازی دوم تیم ملی ایران برابر روسیه را دیدند شهادت می‌دهند عملکرد تیم ملی در این بازی بسیار ضعیف‌تر از بازی اول با همین تیم بوده است. همین موضوع هم باعث شده که تیم ملی نتیجه 3 بر یک در بازی اول را با تساوی 2-2 در بازی دوم عوض کند. اینها مسائلی است که گفته می‌شود به خاطر آن ناظم‌الشریعه مجبور شده استعفا بدهد و حالا باید دید واکنش کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال به این اتفاق‌ها چیست.


انتهای پیام/7008

منبع: نسیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان