۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین پیام تسلیت مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین به مناسبت شهادت سردار همدانی
کد خبر: ۱۱۴۱۷۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۱۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

از سوی حوزه علمیه قزوین صادر شد؛

پیام تسلیت مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین به مناسبت شهادت سردار همدانی

مدیریت حوزه علمیه استان قزوین شهادت سردار سرافراز حسین همدانی در میدان‌های حمایت از مقاومت اسلامی و کمک‌های مستشاری به ارتش و نیروهای مقاومت سوریه را به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری تسلیت و تبریک عرض می‌نماید.

 پیام تسلیت مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین به مناسبت شهادت سردار همدانی
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر صبح قزوین ، حجت الاسلام عباس افشار، مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین ضمن تسلیت و تبریک شهادت این سردار سرافراز گفت: شهید سردار حسین همدانی به عنوان یکی از یادگاران ارزشمند دوران دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل بود.
وی در ادامه افزود: رشادت‌های این رزمنده شجاع در جبهه‌ها هیچگاه در اذهان این ملت رشید ایران فراموش نشده و همیشه مانگارخواهد بود.
افشار بیان داشت: سردار همدانی در جبهه‌های حق علیه باطل و در آن دوران حماسه و ایثار بارها در جبهه‌های حق علیه باطل و با فرماندهی کلیه عملیات‌ها توانست ضربات سختی بر پیکر دشمن بعث وارد آورد.
وی خاطرنشان کرد: این رزمنده ولایتمدار و شجاع بعد از پایان جنگ هم در کلیه مسئولیت‌های خطیر در این نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام وظیفه نمود و هیچگاه از زیر بار مسئولیت شانه خالی نکرد.
مدیر روابط عمومی حوزه علمیه قزوین اذعان کرد: سردار همدانی به عنوان یک سربازی وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت تا آخرین لحظات عمر شریف خود در راه اعتلای کلمه الله و اسلام انجام وظيفه نموده و در دفاع از حریم اهل بیت توسط دشمنان تکفیری شربت شهادت نوشید.
وی تصریح کرد: با شهادت این سردار سرافراز دشمنان این نظام مقدس جمهوری اسلامی بدانند که ملت ایران همیشه به آرمان‌های والای شهدا و دفاع از حریم ولایت و اهل بیت تا آخرین نفس خواهند ایستاد.
این مسئول ابراز کرد: مدیریت حوزه علمیه استان قزوین شهادت سردار سرافراز حسین همدانی در میدان‌های حمایت از مقاومت اسلامی و کمک‌های مستشاری به ارتش و نیروهای مقاومت سوریه را به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده محترم آن سردار رشید و آحاد ملت شریف و مجاهد پرور ایران و نیز فرمانده ها ن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت عرض مي‌نمايد.
وي در پايان گفت: دشمنان بدانند مشعل فروزان این جهاد پایان‌ناپذیر خاموش نخواهد شد و جهان اسلام با این شهادت سرافراز گردید و راه مقاومت و مقابله با صهیونیست‌ها و مقابله با نفوذ امریکایی‌ها در بلاد اسلامی همچنان قدرتمندانه ادامه دارد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان