۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین کاهش ۲۷ درصدی مجموع تصادفات در سه ماه تابستان
کد خبر: ۱۱۴۱۶۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۱۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس راه استان در مصاحبه با صبح قزوین مطرح کرد

کاهش ۲۷ درصدی مجموع تصادفات در سه ماه تابستان

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: مجموع تصادفات استان قزوین در سه ماه تابستان سال جاری ۲۷ درصد کاهش یافته است.

کاهش ۲۷ درصدی مجموع تصادفات در سه ماه تابستان
سرهنگ بهرام زینلی، رئیس پلیس راه استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، در خصوص آمار تصادفات در سه ماه تابستان سال جاری اظهار کرد: در ایام تابستان تصادفات خسارتی 53 درصد و فقره فوتی 10 درصد کاهش داشته است.
وی در ادامه افزود: مجموع تصادفات استان قزوین در سه ماه تابستان سال جاری 27 درصد کاهش یافته است.
این مسئول با بیان اینکه تعداد فقره فوتی ما 3 درصد کاهش داشته است، اذعان کرد: البته هنوز نتیجه بررسی پزشک قانونی برای شهریورماه اعلام نشده است و این موارد مربوط به کلیه تصادفات مکتوبی می‌باشد که ما به نیروی انتظامی اعلام می‌کنیم.
وی ادامه داد: آمار نیروی انتظامی با ما یکسان است اما نظر آخر را پزشکی قانونی بیان می‌کند که تا به امروز اعلام نشده است.
رئیس پلیس راه استان قزوین ابراز کرد: در تعداد تصادف جرحی 5 مورد افزایش وجود دارد و در مجروحین 3 درصد کاهش، در خصوص تخلفات رانندگی 83 هزار و 284 فقره اِعمال قانون شده که معادل 7.9 درصد افزایش نسبت به سال گذاشته داشته است.
افزایش 3 درصدی مجموع برخورد با تخلفات در سه ماه تابستان
زینلی در خصوص تخلفات صورت گرفته در سطح استان بیان کرد: 9 هزار و 164 فقره سبقت اعمال قانون شده که 25 درصد کاهش نسبت به سال‌های گذاشته داشته، زیرا راه‌های ما از هم جدا شده و کیفیت آنها بهبود پیدا کرده است.
وی در ادامه اضافه کرد: انحراف به چپ 5 هزار و 552 فقره، نقص سیستم 12 هزار و 82 فقره، 92 هزار و 141 فقره مربوط به جریمه کمربند ایمنی و 942 فقره مربوط به جریمه حرکت مارپیچ است.
رئیس پلیس راه استان با بیان اینکه مجموع برخورد تخلفات در این سه ماه 3 درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: هزار و 976 فقره اعزام به دادگاه و توقیف خودرو 2 هزار و 370 صورت گرفته است.
وی در پایان در رابطه با بیشترین عوامل تصادفات در تابستان سال جاری گفت: عامل انسانی و عدم توجه به جلو بیشترین عامل حوادث در این ایام بوده است.  
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان