۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین صدور مجوز گرانی تا پایان رکود متوقف شد
کد خبر: ۱۱۴۱۵۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۱۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون وزیر صنعت:

صدور مجوز گرانی تا پایان رکود متوقف شد

معاون وزیرصنعت با بیان اینکه با افزایش قیمت هیچ کالایی موافقت نشده است، گفت: دو دلیل تولید خوب و رکودی که بر بازار حاکم است، این پیغام را می‌دهد که افزایش قیمتی پذیرفتنی نیست.

صدور مجوز گرانی تا پایان رکود متوقف شد
به گزارش سرویس اقتصادی  صبح قزوین ، محمود نوابی درباره درخواست‌های افزایش قیمت برخی از کالاها که به سازمان حمایت ارسال شده است، اظهار کرد: به دلیل تولید خوب و رکودی که بر بازار حاکم است، شرایط فعلی بازار، این پیام را به ما می‌دهد که افزایش قیمتی پذیرفتنی نیست.

وی یادآورشد: در حال حاضر برخی تولیدکنندگان برای اینکه بازار را به دست آورند یا گردش مالی لازم را فراهم کنند، اقدام به کاهش قیمت محصولات به کمتر از نرخ مصوب خود کرده‌اند و تولیدات خود را با تخفیف به فروش می‌رسانند.

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ادامه داد: اگر هر زمانی کالایی منطق لازم برای گرانی داشته باشد و به هر درصدی بتواند به نظرات کارشناسی ما پاسخ دهد با افزایش قیمت آن کالا موافقت می‌شود.

وی درباره اینکه، عدم افزایش قیمت کالا تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: معادلات سیاسی در این امر تاثیر گذار است. در دوران پسا تحریم و اجرای برجام شرایط اقتصادی کشور متفاوت خواهد بود.

نوابی اضافه کرد: درپسا تحریم با برداشته شدن تحریم‌ها، افزایش قیمتی نخواهیم داشت یا حداقل پیش بینی برای افزایش قیمت نداریم.


انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان