۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین تماسی که لاریجانی با تلفن همراه کاظم جلالی برقرار کرد
کد خبر: ۱۱۴۱۵۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۱۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

حاشیه‌ای از صحن علنی مجلس

تماسی که لاریجانی با تلفن همراه کاظم جلالی برقرار کرد

علی لاریجانی برای دقایقی از صحن علنی مجلس خارج شد و پس از بازگشت به جایگاه هیئت رئیسه، برای دقایقی با تلفن همراه کاظم جلالی صحبت کرد.

تماسی که لاریجانی با تلفن همراه کاظم جلالی برقرار کرد
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی که به بررسی کلیات طرح اقدام مناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام اختصاص داشت با حاشیه‌ها و نکات جالب توجهی همراه بود.

از ابتدای جلسه امروز اکثر اعضای فراکسیون اصولگرایان مجلس نسبت به روند بررسی طرح مذکور در صحن علنی مجلس اعتراض داشتند. این اعتراض هم با اخطار و تذکرهای مختلف مطرح شد و هم با تجمع اعضای فراکسیون اصولگرایان مقابل تریبون مجلس خود را نشان داد.

رئیس مجلس نیز اکثر ساعات صحن علنی امروز را صرف پاسخ دادن به تذکرات و اخطارهای نمایندگان کرد چرا که نمایندگان نسبت به روند تهیه این طرح و روند بررسی آن و همچنین مدت زمان کوتاه رسیدگی به این طرح در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اعتراض داشتند.

دقایقی قبل علی لاریجانی صحن علنی را ترک و ریاست جلسه را به محمدرضا باهنر واگذار کرد، اما پس از لحظاتی لاریجانی مجددا به صحن علنی بازگشت و در زمان ورود وی به صحن مجلس برخی از اعضای شاخص فراکسیون اصولگرایان مانند زاکانی، نادران، توکلی و برخی از اعضای شاخص فراکسیون رهروان ولایت مانند کاظم جلالی، جواد جهانگیرزاده حضور داشتند. به نظر می‌رسد که این افراد در خارج از صحن علنی مجلس جلسه‌ای مشترک را با لاریجانی برگزار کرده بودند تا در مورد طرح برجام به جمع‌بندی برسند.

پس از اینکه لاریجانی در جایگاه ریاست قرار گرفت کاظم جلالی با تلفن همراه خود تماسی برقرار کرد و گوشی را به رئیس مجلس داد و لاریجانی نیز دقایقی با تلفن همراه صحبت کرد و سپس موبایل را به کاظم جلالی پس داد.

همچنین حضور جمعی از نمایندگان مجلس در جایگاه هیئت رئیسه و رایزنی اعضای شاخص دو فراکسیون با دیگر نمایندگان مجلس از حاشیه‌های دیگر جلسه علنی امروز مجلس بود.

الیاس نادران نماینده مردم تهران برای دقایقی در جایگاه هیئت رئیسه حضور یافت و مشغول صحبت با علی لاریجانی شد. پس از آن جلسه‌ای با حضور نادران و کاظم جلالی و برخی از اعضای فراکسیون رهروان در جایگاه هیئت رئیسه برگزار شد وصحبت‌هایی بین این افراد رد و بدل شد.

قرار است تا دقایقی دیگر کلیات لایحه اقدام متقابل، متناسب دولت در اجرای برجام به رای وکلای ملت گذاشته شود.


انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان