۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین برگزاری چهارمین کارگاه آموزشی ویژه تاکسیرانان در مهرماه سال جاری
کد خبر: ۱۱۴۱۳۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۱۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خبر داد

برگزاری چهارمین کارگاه آموزشی ویژه تاکسیرانان در مهرماه سال جاری

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: چهارمین کارگاه آموزشی ویژه تاکسیرانان با محوریت ارج نهادن به ارزش های هفته دفاع مقدس در مهرماه سال جاری که همزمان با گرامی داشت هفته مذکور، برگزار شد.

برگزاری چهارمین کارگاه آموزشی ویژه تاکسیرانان در مهرماه سال جاری
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، عبدالعلی دربندی زاده افزود: در این کارگاه آموزشی که با حضور حدود 180نفر از تاکسیرانان تحت نظارت سازمان برگزار شد، دکترسیدکاظم حسینی مسئول سیاسی سپاه ناحیه قزوین در خصوص رشادت‌ها و دلاوری های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس مطالبی را ارائه داد.
وی با اشاره به از خودگذشتگی شهدا، جانبازان و ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس رشادت‌ها و از خودگذشتگی زیادی از خود نشان دادند و موفقیت های امروز را مرهون خون شهدا هستیم.
سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: حضور رزمندگان در مناطق جنگی و ایستادگی آنان در برابر دشمنان موجب شد تا حتی یک وجب از خاک این سرزمین به تصرف دشمن درنیاید که این مایه افتخار است.
در پایان این مراسم دربندی زاده که یکی از جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است، خاطراتی از دوران هشت سال دفاع مقدس برای تاکسیرانان تعریف کرد.



انتهای پیام/7008

منبع: تاکسیرانی قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان