۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین درخشش مستند رادیویی «پیر غلام» در سیزدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی
کد خبر: ۱۱۴۱۲۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۱۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

کسب رتبه برتر

درخشش مستند رادیویی «پیر غلام» در سیزدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی

مستند رادیویی«پیر غلام» تهیه شده در صداوسیمای مرکزقزوین؛ در سیزدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی رتبه ی برتر را کسب کرد.

درخشش مستند رادیویی «پیر غلام» در سیزدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، بیش از 300 اثر رادیویی و تلویزیونی از سراسر کشور به دبیرخانه ی اجلاس پیرغلامان رسیده بود که از این تعداد 75 اثر به بخش داوری نهایی راه یافتند و از بین این آثار 6 اثر بعنوان آثار برتر و فاخر رادیویی انتخاب شدند.
مستند رادیویی «پیر غلام» تهیه شده در صداوسیمای مرکزقزوین توانست در داوری نهایی این اجلاس بعنوان مستند رادیویی برتر انتخاب شود.
این مستند نگاهی به زندگی استاد علی محمد کریمخانی صاحب اثر معنوی و ماندگار «آمدم ای شاه پناهم بده» اختصاص دارد که قطعاتی از آواهای معنوی استاد کریمخانی، دلایل گرایش وی به مداحی و معرفی استادان و مشوقان وی در این مستند رادیویی گنجانده شده است.
مستند رادیویی «پیر غلام» به تهیه کنندگی ابراهیم طاهری کیا به مدت 25 دقیقه در شبکه ی استانی صدای مرکز قزوین تهیه و تولید شد.
گفتنی است همایش بین المللی پیرغلامان حسینی از 13 تا 17 مهرماه به میزبانی استان فارس در شهرستان های لارستان و شیراز برگزار ‌شد.





انتهای پیام/7008

منبع: صدا و سیمای قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان