۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین روایت اینستاگرامی فتاح در مورد انتصابش در کمیته امداد
کد خبر: ۱۱۴۱۱۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۱۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

طرح پیشنهاد مسئولیت در کمیته امام خمینی (ره)

روایت اینستاگرامی فتاح در مورد انتصابش در کمیته امداد

رئیس کمیته امداد نوشت: اواخر سال گذشته با توجه به طرح پیشنهاد مسئولیت در کمیته امام خمینی (ره) منتظر تماس از طرف دفتر رهبری بودم، یک روز آقای وحید با من تماس گرفت و گفت...

روایت اینستاگرامی فتاح در مورد انتصابش در کمیته امداد
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به انتصابش از سوی مقام معظم رهبری طی پیامی در اینستاگرام، نوشت: اواخر سال گذشته با توجه به طرح پیشنهاد مسئولیت در کمیته امام خمینی (ره) منتظر تماس از طرف دفتر رهبری بودم، یک روز آقای وحید با من تماس گرفت و گفت تماس گرفتم که بگم؛ آقای فتاح، شما را شخص آقا برای این مسئولیت انتخاب کردند.

حضرت آقا همیشه لطف داشتند و این بار بیش از همیشه. خدا کنه شرمنده این سید بزرگوار و شهیدان نشویم.

امروز شش ماه از ابلاغ حکم من و هیات امنا در کمیته امداد گذشت. الحمدلله با کمک هیات امنای همدل و مسلط به کار توفیقات خوبی داشتیم.

با توجه به تاکید حضرت آقا در هماهنگی و همکاری با قوای سه گانه و دیگر نهادها در متن حکم، دیدارهای خوبی را داشتیم.

غیر از دیدار رهبری و رؤسای قوا در دفتر رهبری که تقریبا هر دو هفته یک بار خدمتشان می رسم. تو این مدت دیدارهای خوب و راهگشایی داشتیم.

رئیس جمهور، معاون اول، آقای نوبخت، اکثر وزرا، رئیس بانک مرکزی و اکثر روسای بانک‌ها، دادستان، قائم‌مقام و سخنگوی قوه قضاییه،‌ رئیس تشخیص مصلحت، آقای قالیباف ، مجلس شورای اسلامی از رأس تا ذیل، همه کمیسیون‌ها و بعضی از فراکسیون‌های مرتبط از جمله دیدارها بوده که حتما به اهداف امداد کمک خواهد کرد.

به 22 استان سفر کردیم و از نزدیک با همکاران استان و مددجویان ملاقات داشتیم و سعی کردیم تو این سفرها با استاندار، امام جمعه هم جلسه‌ای داشته باشیم تا بتوانیم به لطف خدا از همه ظرفیت‌های استان استفاده کنیم.


انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان