۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین تصادف در آزادراه قزوین- کرج ۱۹ مصدوم برجای گذاشت
کد خبر: ۱۱۴۱۰۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۱۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فرمانده پلیس راه استان قزوین:

تصادف در آزادراه قزوین- کرج ۱۹ مصدوم برجای گذاشت

فرمانده پلیس راه استان قزوین با بیان اینکه در تصادف آزادراه قزوین- کرج به طور کلی ۱۹ مصدوم داشتیم، گفت: اکثر این مصدومین به صورت سرپایی مداوا و مرخص شدند و فقط درمان ۶ نفر از آنها در بیمارستان ادامه دارد.

تصادف در آزادراه قزوین- کرج ۱۹ مصدوم برجای گذاشت
سرهنگ بهرام زینلی، فرمانده پلیس راه استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، در خصوص تصادف عصر روز گذشته(جمعه) در آزادراه قزوین- کرج اظهار کرد: در رسانه‌های استان خبر حادثه روز گذشته با عنوان تصادف زنجیره‌ای مطرح شد که این موضوع واقعیت ندارد.
وی در ادامه افزود: تصادف زنجیره‌ای به حادثه ای گفته می‌شود که تعداد زیادی ماشین پشت سرهم در یک نقطه با یکدیگر برخورد داشته باشند نه اینکه در یک مقطع خاص این تصادفات با فاصله شکل بگیرد.
این مسئول ادامه داد: در حادثه تصادف عصر روز گذشته(جمعه) اتوبوسی روبروی پمپ بنزین حسامی به علت تخطی از سرعت مطمئنه ترمز کرده و در اتوبان به کنار جاده منحرف می‌شود.
وی اذعان کرد: در همین اتوبان 300 متر جلوتر از حادثه انحراف اتوبوس، یک دستگاه وانت نیسان با بار گلابی ترمز کرده، واژگون شده و بار گلابی آن در سطح جاده پخش می‌شود و تریلی پشت سر آن برای اینکه برخوردی صورت نگیرد ترمز کرده و قیچی می‌کند و با این شرایط سطح جاده بسته می‌شود.
زینلی در ادامه اضافه کرد: با بسته شدن جاده چندین ماشین به صورت دوتایی و سه تایی به یکدیگر برخورد می‌کنند.
وی گفت: در این حادثه از 16 مسافر اتوبوس 15 مسافر آن مصدوم می‌شوند که آنها را به بیمارستان شهرستان آبیک انتقال می‌دهند و همه این مجروحین به صورت سرپایی مداوا شدند و خوشبختانه در این حادثه فوتی نداشتیم.
فرمانده پلیس راه استان قزوین ابراز کرد: در خصوص مجروحین ماشین‌های سواری که با یکدیگر برخورد کرده بودند 4 نفر از سرنشینان آنها به بیمارستان قزوین منتقل شدند.
وی با بیان اینکه در این حادثه به طور کلی 19 مصدوم داشتیم، تصریح کرد: اکثر این مصدومین به صورت سرپایی مداوا و مرخص شدند و فقط درمان 6 نفر از آنها در بیمارستان ادامه دارد.
این مسئول در ادامه افزود: در صداوسیمای استان تعداد مجروحین 52 نفر و در رسانه‌ها نیز 43 مجروح عنوان شده که این تعداد صحت ندارد، خودم از ابتدای این حادثه در آزادراه قزوین- کرج حضور داشتم، این تعداد مجروح نبود.
وی در پایان در خصوص علت وقوع حادثه روز گذشته(جمعه)، بیان کرد: علت وقوع حادثه دیروز سه مسئله بود تخطی از سرعت مطمئنه، عدم توجه به جلو و رعایت نکردن فاصله طولی ماشین‌ها از یکدیگر که زمینه برخورد آنها به هم را فراهم کرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان