۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین برنامه درس‌هایی از قرآن کریم در استان قزوین برگزار می شود
کد خبر: ۱۱۴۰۹۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۱۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین:

برنامه درس‌هایی از قرآن کریم در استان قزوین برگزار می شود

برنامه درس‌هایی از قرآن کریم با حضور حجت الاسلام و المسلمین قرائتی در استان قزوین در تاریخ های ۱۸ و ۱۹ مهر ۹۴ با حضور فرهنگیان و دانش آموزان برگزار می‌شود.

برنامه درس‌هایی از قرآن کریم در استان قزوین برگزار می شود
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، برنامه درس‌هایی از قرآن کریم با حضور حجت الاسلام و المسلمین قرائتی در استان قزوین برگزار می‌شود.
حجت الاسلام علی انصاری، معاون پرورشی و فرهنگی استان در این خصوص گفت: برنامه درس‌هایی از قرآن کریم با حضور حجت الاسلام و المسلمین قرائتی در استان قزوین در تاریخ های 18 و 19 مهر 94 با حضور فرهنگیان و دانش‌آموزان در مصلای دانشگاه علوم پزشگی قزوین برگزار می‌شود.
وی افزود: ضبط برنامه تلویزیونی درس‌هایی از قرآن در دو روز متوالی و در چهارنوبت و هر نوبت دو جلسه انجام خواهد شد که در مجموع هشت برنامه فیلمبرداری و ضبط خواهد شد و هر گروه از دانش‌آموزان و همکاران مدعو در دو برنامه ضبط تلویزیونی متوالی حضور خواهند داشت.
معاون پرورشی و فرهنگی استان خاطرنشان کرد: زمان اجرا و ضبط برنامه روزهای شنبه و یکشنبه 18 و 19 مهر 94 ، صبح‌ها شروع ضبط برنامه از ساعت 30/9 و بعدازظهرها شروع ضبط برنامه از ساعت 16 می‌باشد.
حجت الاسلام علی انصاری تصریح کرد: اجرای برنامه در مصلای دانشگاه علوم پزشگی قزوین می‌باشد و دانش آموزان و همکاران مدعو در صورت داشتن کارت دعوت نامه و به صورت گروهی پذیرش خواهند شد و از حضور انفرادی مدعوین جلوگیری خواهد شد، دانش آموزان مدعو از دوره دوم متوسطه و همکاران مدعو از همکاران دوره اول و دوم متوسطه و مجری فعال درس هایی از قرآن و از معاونین و مربیان پرورشی فعال انتخاب می‌شوند.
وی در پایان تأکید کرد: در هر برنامه 50 نفر دانش‌آموز شامل 25 نفر دختر و 25 نفر پسر و 20 نفر همکار شامل 10 نفر خانم و 10 نفر آقا شرکت خواهند داشت، این برنامه پس از ضبط در ماه محرم و صفر در تلویزیون به نمایش درخواهد آمد.
انتهای پیام/7003

منبع: روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان