۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین از ورود پنجمین کاروان زیارتی حج تمتع قزوین به استان تا اظهارنظر نمایندگان مجلس در خصوص تصویب یا عدم تصویب برجام
کد خبر: ۱۱۴۰۹۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۱۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌ای که گذشت؛

از ورود پنجمین کاروان زیارتی حج تمتع قزوین به استان تا اظهارنظر نمایندگان مجلس در خصوص تصویب یا عدم تصویب برجام

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

از ورود پنجمین کاروان زیارتی حج تمتع قزوین به استان تا اظهارنظر نمایندگان مجلس در خصوص تصویب یا عدم تصویب برجام
گنجینه صبح قزوین ، مجموعه ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که هر هفته روزهای شنبه تقدیم حضور می‌گردد.
با کلیک بر روی تیتر اخبار میتوانید خبر کامل را مطالعه کنید.


عدم مذاکره با آمریکا برگرفته از فرهنگ حسینی است/ نالایقی آل سعود در مدیریت حج بر همگان روشن شد

امام جمعه قزوین گفت: رهبر معظم انقلاب با بهره‌گیری از فرهنگ حسینی فرمودند که «مذاکره با آمریکا ممنوع است» و این بیان مهم تذکری به کسانی است که به مبانی و مسائل دینی شناخت ندارند و یا اعتقادشان راسخ و محکم نیست.



برگزاری نمایشگاه صنایع دستی به مناسبت روز جهانی کودک/حمايت از گروه‌های تئاتر بومی از سياست‌های فرهنگی و هنری شهرداری قزوين است

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی به مناسبت روز جهانی کودک خبر داد.



ورود پنجمین کاروان زیارتی حج تمتع قزوین به استان

مسئول ثبت نام و اعزام حج و عمره سازمان حج و زیارت قزوین از ورود پنجمین کاروان زیارتی حج تمتع امسال به استان خبر داد.



بستن راه‌های نفوذ آمریکا وظیفه نمایندگان است/ در صورت تصویب برجام دولت موظف به رفع نقاط ضعف آن می‌شود

نماینده مردم تاکستان در مجلس با بیان اینکه بستن راه‌های نفوذ آمریکا به کشور وظیفه نمایندگان است گفت: با ارائه گزارش کمیسیون برجام و قرائت آن در صحن علنی مجلس در صورت تصویب آن دولت موظف به رفع نقاط ضعف این توافقنامه خواهد بود.



کالای باکیفیت داخلی زمینه قاچاق کالا را از بین می‌برد

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:اگر کیفیت و قیمت کالا، رضایت مصرف کننده را تامین کند می تواند زمینه قاچاق کالا را از بین ببرد.



هیئت ووشو استان نیاز مبرم به سالن دارد / به لحاظ امکانات در مضیقه هستیم

دبیر هیئت ووشو استان قزوین گفت: هیئت ووشو با دو مشکل جدی اعتبارات و امکانات سخت‌افزاری مواجه بوده که مشکل دوم بر مشکل اول ارجحیت دارد.



هویت دو زائر جانباخته قزوینی در حادثه منا مشخص نشده است

مسئول ثبت نام و اعزام حج و عمره سازمان حج و زیارت قزوین گفت: احتمال دارد تعدادی زائر قزوینی از استان‌های همجوار مثل تهران، زنجان یا البرز عازم سرزمین حج شده باشند که در این صورت شناسایی آنها سخت خواهد بود.



مخالفان گزارش کمیسیون برجام تعهد سیاسی و دموکراسی ندارند/ برخی نقاط ضعف برجام برای کشور غیرقابل جبران است

نماینده قزوین در مجلس با بیان اینکه برخی نقاط ضعف برجام برای کشور غیرقابل جبران استگفت: بیانیه این 5 نفر نماینده مجلس علیه گزارش کمیسیون برجام نشان داد آنها تعهد سیاسی و دموکراسی ندارند.



نفس بورس به شماره افتاد/ جامعه در انتظار صاف شدن هوای ابری بازار سرمایه

صنایع وضع خوبی نداشته و بازده شرکتها مناسب نیست بنابراین سرمایه‌گذارانی که قصد دارند پول خود را از آرامگاه بدون ریسک و مطلوب سپرده‌گذاری بانک‌ها خارج کرده و به سمت صنعت و شرکت‌ها معطوف کنند باید انگیزه کافی داشته باشند.



استفاده از هورمون را در پرورش مرغ گوشتی رد می‌کنم

مدیرکل دامپزشکی استان قزوین: استفاده هورمون در مراحل پرورش گوشت مرغ، تحت هیچ شرایطی نه توجیه علمی و نه توجیه اقتصادی دارد.



روزانه 9 نفر در قزوین فوت می‌کنند/ میانگین هر طبقه قبر سه میلیون و 800 تومان قیمت‌گذاری شده است

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرستان قزوین گفت: روزانه 9 نفر در روز فوتی داریم. در داخل شهر قیمت قبر یکسان است و به طور میانگین هر طبقه سه میلیون و 800 تومان قیمت‌گذاری شده است.



ارائه گزارش کمیسیون برجام به مجلس به معنای تصویب یا عدم تصویب آن نیست

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس گفت: نظر مجلس در خصوص برجام همان گزارش منتشر شده است اما این موضوع به معنای تصویب یا عدم تصویب نیست.



هیچ کشوری امنیت و استقلالش را معامله نمی‌کند/ با مفت‌فروشی صنعت هسته‌ای مخالفیم

عضو هیئت علمی دانشگاه امام‌صادق گفت: با مفت‌فروشی صنعت هسته‌ای مخالفیم و هیچ کشوری امنیت و استقلالش را معامله نمی‌کند.



قزوین پایتخت ایران/ کاخ چهلستون تنها کوشک سالم 400 ساله صفوی

کارشناس میراث فرهنگی گفت: کاخ چهلستون به عنوان تنها کوشک سالم صفوی نجیبانه، پس از گذشت حدود 400 سال، زیر تازیانه زمان همچنان استوار مانده است.



حکایت دست چدنی این بار بدون دستکش مخملی

خرده هوشی از طرف صاحب‌نظران و ملت ایران این شائبه را در ذهن متبادر می‌کند که تنها دغدغه برخی اصلاح طلبان تندرو اینست که از وزیر امور خارجه دولت تدبیر و امید و به اصطلاح اعتدال گرا به عنوان اولین ارتباط برقرار کننده با آمریکا (به زعم آنها تمام دنیا) آن هم به دلیل دست دادن با رئیس جمهور آن یاد کنند و از وی یک قهرمان‌ بسازند.



ازدواج آسان، سَراب یا واقعیت؟!

مراکز ازدواج آسان با اهدافی چون، تلاش در جهت ترویج فرهنگ درست ازدواج آگاهانه، پایدار و جلوگیری از فساد جامعه و ایجاد فضای معنوی در خانواده‌ها به وجود آمده اند.



نمایندگان مجلس در حال بررسی استیضاح ظریف هستند/ برخورد منفعلانه دستگاه دیپلماسی ایران زمینه جسارت عربستان را فراهم کرد

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: انفعالی برخورد کردن سیاست خارجی ما زمینه جسارت عربستان را فراهم کرد در همین راستا نمایندگان مجلس در حال بررسی استیضاح ظریف هستند.



دیپلماسی کافی نیست

آیا مشکل در عملکرد دولتی است که نقطه قوت خود را در قدرت دیپلماسی می بیند و حتی بسیاری از مشکلات داخلی را به غلط یا درست به سیاست خارجی مرتبط می داند؟ آیا مشکل در عدم استفاده بهینه از ابزارهای دیپلماسی و شقوق مختلف دیپلماسی اعم از دیپلماسی پارلمانی، دیپلماسی عمومی و ...است؟ آیا ضعف در موضع گیری و ارتباط با سایر کشورهای اسلامی در به وجود آمدن این وضعیت دخیل است؟ آیا می توان همه تقصیرها را به گردن عناد و دشمنی آل سعود با نظام جمهوری اسلامی انداخت؟



کاهش 18 درصدی سوانح رانندگی نسبت به سال گذشته/ جلب اعتماد مردم ارزشمندترین سرمایه پلیس است

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین از کاهش 18 درصدی سوانح رانندگی نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: جلب اعتماد مردم ارزشمندترین سرمایه پلیس است و حفظ اقتدار و ایجاد صمیمیت با مردم 2 وظیفه مهم ماست.



وزیر امور خارجه در خصوص پیگیری فاجعه مِنا به مجلس دعوت می‌شود

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: در جلسه روز یکشنبه مجلس درخواست دعوت از وزیر امور خارجه از هیئت رئیسه مجلس درخواست می‌شود.



هنوز نامه استیضاح وزیر امور خارجه را امضا نکرده‌ام/ عملکرد ظریف انفعالی است

عباسپور در خصوص امکان استیضاح وزیر امور خارجه گفت: روز چهارشنبه تعدادی در مجلس به دنبال جمع‌آوری امضا برای استیضاح ایشان بودند. ما با رفتار ایشان مخالف هستیم اما تا به امروز نامه استیضاح را امضا نکردیم.



فرشته‌ها در راهند/ ناباروری دیگر آخر خط نیست

امروزه با پیشرفت علم پزشکی و به‌کارگیری روش‌های نوین درمانی، ناباروری دیگر آخر خط نیست.

انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان