۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین باید نسبت به دسیسه های دشمنان در زمینه تغییر افکار مردم هوشیار باشیم
کد خبر: ۱۱۴۰۸۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۱۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه موقت آبیک:

باید نسبت به دسیسه های دشمنان در زمینه تغییر افکار مردم هوشیار باشیم

امام جمعه موقت آبیک با اشاره به سخنان معظم له در بین فرماندهان نیروی دریایی، اظهار داشت: باید نسبت به دسیسه های دشمنان در زمینه تغییر افکار مردم هوشیار باشیم

 باید نسبت به دسیسه های دشمنان در زمینه تغییر افکار مردم هوشیار باشیم
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، حجت الاسلام والمسلمین عبدالصمد رمضانی امام جمعه موقت آبیک در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر آبیک که در مسجد ولیعصر(عج) برگزار شد، با بیان لزوم بر پای داشتن امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: این دو فریضه الهی اگر در جامعه رواج پیدا کند شاهد معضلات اجتماعی نخواهیم بود.
وی با اشاره به تأکیدات فراوانی که خداوند در قرآن بر فریضه امر به معروف داشته است، تصریح کرد: کسانی هستند که تنها به دلیل سختی‌ ها و پیامدهای این دو فریضه حاضر به امر به معروف و نهی از منکر نیستند در حالی که خداوند فرمان داده که هر سختی و مرارتی را باید در اجرای این دو واجب الهی به جان خرید.
حجت الاسلام رمضانی با تأکید بر این که خداوند چنین افرادی را نمی‌ بخشد که به خاطر سختی‌ های امر به معروف و نهی از منکر دست از آن می‌ کشند، خاطرنشان کرد: با هر سختی و زحمتی که هست باید در همه ایام سال و نه تنها در دهه اول محرم به فکر اجرای آن باشیم.

این مسئول با اشاره به جایگاه رفیع خانواده در اسلام بسیار متذکر شد: در ازدواج فرزندان سخت گیری نکنیم، جوانان را در امر ازدواج تشویق کنیم، زمینه های ازدواج آسان بدون تجملات برای فرزندان فراهم کنیم. دشمن در صدد تخریب بنیان خانواده تلاش می کند، پدران و مادران نگذارند سن ازدواج به بالا برود.
امام جمعه موقت آبیک به پوشش‌ های نامناسب که در تالارها و باغ‌ های تفریحی در هنگام برنامه‌ های جشن عروسی وجود دارد اشاره کرد و گفت: بسیاری از مردم و متدینین از این وضعیت ناراضی هستند که مسئولان مربوطه لازم است فکری به حال آن کنند.
وی در ادامه به موضوع برجام اشاره کرد و گفت: کمیسیونی در مجلس وظیفه بررسی برجام را بر عهده گرفته که این حق مجلس است و باید در امور این چنینی دخالت داشته باشد. موارد متعددی اشکال در برجام گرفته شده از جمله این که به صورت یک طرفه آن‌ ها می‌ توانند زیر توافقات بزنند و ایران از چنین حقی برخوردار نیست.
حجت الاسلام رمضانی با اشاره به این که تحریم‌ های موشکی و تسلیحاتی هنوز بر سر جای خود باقی است و امکان دسترسی به اماکن نظامی ایران وجود دارد، اظهار داشت: از مقدار ۱۰ تن اورانیومی که در کشور وجود دارد حق استفاده از تنها ۳۰۰ کیلوگرم آن وجود دارد و اشکالات دیگری که تعداد آن‌ ها به ۳۰ اشکال برمی‌ گردد.
این مسئول به هشدار رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی سپاه اشاره کرد و هشدارهای رهبر فرزانه را شاخص اطمینانی برای مسئولان و سردمداران جمهوری اسلامی برشمرد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در این هشدارها تاکید کردند که باید نسبت به دسیسه های دشمنان در زمینه تلاش برای تغییر افکار مردم به ویژه جوانان هشیار بود و دقت لازم را داشت.
امام جمعه موقت آبیک در ادامه به ائتلاف چهار کشور ایران، سوریه و روسیه و عراق برای مقابله با داعش اشاره کرد و گفت: این یک ائتلاف واقعی در برابر تروریست‌ ها و بر خلاف تشکیل ائتلاف صوری آمریکا و دوستانش در برابر این گروهک‌ های تروریستی است.
حجت الاسلام رمضانی در بر لزوم پذیرش مسئولیت فاجعه منا توسط حکام سعودی تاکید کرد و گفت: چند هزار مسلمان در یک حادثه که ناشی از بی مسئولیتی ماموران سعودی است کشته شده اند و امروز دولت این کشور باید پاسخ گوی این اهمال کاری باشد. لازمه پذیرش مسئولیت فاجعه منا، تشکیل کمیته حقیقت یاب با حضور کشورهای اسلامی به ویژه آن دسته از کشورها که حجاج آنان در این فاجعه دچار حادثه شده اند، است.
انتهای پیام/

منبع: نگاه آبیک

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان