۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین فعالیت ۲۸۰ مؤسسه و مرکز وابسته به بهزیستی در استان قزوین
کد خبر: ۱۱۴۰۷۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۱۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان قزوین خبر داد

فعالیت ۲۸۰ مؤسسه و مرکز وابسته به بهزیستی در استان قزوین

معاون مشارکت های مردمی بهزیبستی استان قزوین گفت: در حال حاضر ۲۸۰ مؤسسه و مرکز وابسته به بهزیستی در استان قزوین فعال هستند.

فعالیت ۲۸۰ مؤسسه و مرکز وابسته به بهزیستی در استان قزوین
غفار رمضانی، معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در حال حاضر 280 مؤسسه و مرکز وابسته به اداره بهزیستی در استان قزوین فعال هستند.
وی افزود: واگذاری‌های بخش دولتی، وسیله‌ای برای ایجاد شرایط مناسب جهت حضور همه ‌جانبه مردم در عرصه اقتصاد کشور است لذا در راستای کاهش تصدی گری دولت و واگذاری خدمات به مراکز و مؤسسات غیر دولتی، بهزیستی استان نسبت به واگذاری خدمات به 280 مرکز و مؤسسه غیر دولتی اقدام نموده است .
معاون مشارکت های مردمی استان قزوین تصریح کرد: این امر با هدف افزایش اعتماد و رضایت ارباب رجوع از طریق ارائه خدمات بهتر و دادن آگاهی‌های لازم، برقراری نظارت و بازرسی به منظور ارزیابی عملکرد مؤسسات و مراکز غیر دولتی، بستر سازی ایجاد فرهنگ خود نظارتی، آگاه سازی به منظور اصلاح و نظام‌مند کردن و ساماندهی اقدامات و فعالیت‌های مؤسسات و مراکز غیر دولتی انجام می‌شود.
رمضانی در ادامه عنوان کرد: در سال گذشته 98 فقره صدوره پروانه فعالیت، 81 فقره صدور پروانه مسؤلیت مراکز ، 30 پروانه تأسیس و 54 مورد موافقت اصولی در بهزیستی استان صادر شده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: همه ساله پس از نیاز سنجی در بهزیستی شهرستان‌ها در ماه‌های فروردین و اردیبهشت هر سال فراخوانی از طریق وب سایت سازمان و روزنامه‌های محلی منتشر می‌شود و علاقمندان به تأسیس مراکز می‌توانند به حوزه مشارکت های مردمی بهزیستی شهرستان محل زندگی خود مراجعه نمایند .
انتهای پیام/7003



دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان