۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین استعفای سجادی را تکذیب می کنم/ عده‌ای باج می‌خواهند/ مقابل بی‌قانونی‌ها ایستادم
کد خبر: ۱۱۴۰۵۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۱۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

گودرزی:

استعفای سجادی را تکذیب می کنم/ عده‌ای باج می‌خواهند/ مقابل بی‌قانونی‌ها ایستادم

وزیر ورزش و جوانان استعفای معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای این وزارتخانه را قویا تکذیب کرد.

استعفای سجادی را تکذیب می کنم/ عده‌ای باج می‌خواهند/ مقابل بی‌قانونی‌ها ایستادم
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، محمود گودرزی ضمن بیان این مطلب گفت: بنده هم خبر استعفای آقای سجادی را شنیدم ولی چنین خبری به هیچ عنوان صحت ندارد و ایشان با قدرت سرکارشان حاضر هستند و به امور فدراسیون‌ها رسیدگی می‌کنند.

گودرزی ادامه داد: اتفاقا با آقای سجادی در جلسه‌ای بودیم و از ایشان سئوال کردم که شما استعفا کردید که خود آقای سجادی از این خبر تعجب کردند و اظهار داشتند که چنین چیزی صحت ندارد.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی رسانه‌ها به این قبیل حاشیه‌ها دامن می‌زنند و به جای کمک به ورزش و دلگرمی مسئولان سعی در دلسرد کردن آن‌ها را دارند که امیدوارم این دوستان دست از این رویه ناپسند خود برداند.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه با بیان اینکه متاسفانه عده‌ای حاشیه‌ها را با ورزش عجین کرده‌اند و سعی در بر هم زدن فضای آرام و مثبت کنونی را دارند، گفت: ورزش فی نفسه پاک و عاری از هرگونه آلودگی و ناراستی است ولی برخی تلاش دارند تا این وجود پاک را در مسیر اغراض و اهداف خود منحرف کنند و آرامش آن را برهم بزنند که تلاش کردیم تا در حد توان مقابل اینگونه حرکت‌ها بایستیم تا ورزش از این قبیل حاشیه‌ها به دور باشد و فضایی آرام و بدون تنش برای ورزشکاران فراهم شود.

گودرزی در ادامه به برخی مطالبات و باج خواهی‌ها از وزارت ورزش اشاره کرد و یادآور شد: وزارت ورزش در دولت تدبیر و امید همواره تلاش کرده در چارچوب قانون و مقررات حرکت کند و از حیطه قانون خارج نشود ولی برخی‌ها مطالبات و انتظارات ناحق و نابجایی دارند که با قدرت مقابل اینگونه باج خواهی‌ها ایستاده‌ایم.

وی با بیان اینکه خیلی‌ها با این تصور که دیوار ورزش کوتاه است و می‌توانند هر خواسته و جریانی را به آن تحمیل کنند، سعی در سهم خواهی از ورزش دارند، یادآور شد: عده‌ای انتظار دارند فرد و گزینه مورد نظرشان کاندید فلان فدراسیون یا مسئول فلان استان یا اداره ورزشی شود در حالی که ورزش قواعد و قوانین خاص خودش را دارد و ما هم با‌شناختی که از فضای ورزش داریم افرادی نیستیم که توصیه پذیر باشیم به هر خواسته‌ای تن دهیم.

وزیر ورزش تاکید کرد: به عنوان مسئول ورزش کشور هر جا که این مطالبات برحق بوده آن را پذیرفته‌ایم ولی هر جا که احساس کردیم این خواسته‌ها برخلاف اخلاق و قانون است مقابل آن محکم و جدی ایستادیم و همین جدیت باعث شده عده‌ای بر علیه ما و مسئولان ورزش موضع بگیرند.

گودرزی تصریح کرد: ورزش با کمبود بودجه و اعتبارات و فضاهای مناسب روبروست و همه از مجلس و دولت گرفته تا رسانه‌ها و صدا و سیما باید کمک کنند تا بهره گیری از این ظرفیت در جهت ایجاد روحیه نشاط و شادابی نسل جوان کشور گام برداریم و رسیدن به این هدف نیازمند یک عزم ملی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به این سئوال که چرا با گذشت یک ماه از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی حکم رئیس این فدراسیون امضا نشده است، گفت: حکم آقای کیهانی امضا شد و ایشان از روز شنبه باید با جدیت کارشان را شروع کنند.

وزیر ورزش درباره علت تاخیر در صدور حکم کیهانی یادآور شد: به هر حال ایشان در جلسه مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی تعهداتی به اعضای مجمع دادند و اعلام کردند که می‌توانند حامیان مالی و اعتبارات میلیاردی را برای دوومیدانی جذب کنند که باید به این وعده‌ها عمل می‌کردند و تضمین‌های لازم را می‌دادند تا حسن اعتماد مجمع خدشه دار نشود و تاخیر بوجود آمده به همین علت بود و امیدوارم ایشان بتوانند با کمک همکارانشان این رشته المپیکی را در مسیر رشد و بالندگی پیش ببرند.

گودرزی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه ورزش کشور رویداد مهم المپیک ریو را در پیش دارد و همه باید برای موفقیت در این آوردگاه مهم جهانی که چشم دنیا به آن دوخته شده به کمک وزارت ورزش بیایند، اظهار داشت: در سایه ایجاد فضایی آرام و بدور از حاشیه و ایجاد انگیزه برای قهرمانان ملی می‌توان به افتخارات تازه‌ای در این رویداد مهم دست یافت و بار دیگر زمینه شور و نشاط و غرور ملی را در جامعه ایجاد کرد.


انتهای پیام/7008

منبع: ایلنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان