۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین کشتی فرنگی مرد روزهای سخت است/ قول تکرار خوشحالی‌ها را می‌دهیم
کد خبر: ۱۱۴۰۵۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۱۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

محمد بنا:

کشتی فرنگی مرد روزهای سخت است/ قول تکرار خوشحالی‌ها را می‌دهیم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: به مردم ایران قول می دهیم که تمام تلاشمان را به کار ببندیم تا مزه شیرین خوشحالی مردم در سال ۲۰۱۲ المپیک لندن در المپیک ریو تکرار شود.

کشتی فرنگی مرد روزهای سخت است/ قول تکرار خوشحالی‌ها را می‌دهیم
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، محمد بنا در حاشیه بازدید نصرالله سجادی از تمرینات این تیم که عصر روز چهارشنبه صورت گرفت گفت: از ملاقات با دکتر سجادی بسیار خوشحالم، سال ها است که او را می شناسم و همیشه به مدیریت دکتر سجادی اعتقاد داشته و دارم.

بنا با بیان این که از بازگشت به تیم ملی کشتی فرنگی خیلی خوشحالم گفت: دیدار با دکتر سجادی بسیار مثبت بود و در مورد مسائل مختلف کشتی فرنگی با هم صحبت کردیم و یکسری مشکلاتی که به وسیله وی قابل حل بود مطرح شد. همه صحبت ها نکات مثبتی بود که امیدوارم این نکات مثبت بتواند در نهایت به گرفتن نتیجه خوب و دلخواهی که مردم و مسئولان انتظار دارند منجر شود.

وی در خصوص آماده سازی تیم گفت: برای آماده سازی تیم کشتی فرنگی ۱۷ مرحله اردو را تا روز مسابقات کشتی فرنگی المپیک ( ۲۴ مرداد ۹۵ ) پیش بینی کردیم.

بنا با بیان این مطلب که برای تیمی که هدف دارد و کار بزرگی را می خواهد انجام دهد بهترین جای تمرین خانه کشتی است گفت، اما همانطور که در سال ۲۰۱۲ برای ریکاوری ذهنی، بچه ها را به اردوی کیش بردیم در این مسیر جدید هم سعی می کنیم برخی از اردوها را در صورت مهیا شدن امکانات خارج از تهران در اصفهان، کیش و یا مازندران برگزار کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص چگونگی آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: تیم خیلی خوبی داریم ولی از لحاظ بدنی خیلی کار داریم تا به وضعیت مطلوب برسیم. امیدواریم شرایطی را فراهم کنیم تا هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ ذهنی تیم به فرم ایده آل برسد و در مسیر مسابقات مختلف پیش رو که مهمترین آن کسب سه سهمیه المپیک است موفق باشیم.

محمد بنا در پایان با بیان این که تیم ملی کشتی فرنگی مرد روزهای سخت است گفت: به مردم ایران قول می دهیم تا تمام تلاشمان را به کار ببندیم تا مزه شیرین خوشحالی مردم در سال ۲۰۱۲ المپیک لدندن در المپیک ریو تکرار شود، این آرزوی بزرگ ما است.


انتهای پیام/7008

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان