۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین علت بسیاری از انحرافات در بزرگسالی عدم توجه به باورهای دینی در دوران تحصیل است
کد خبر: ۱۱۴۰۳۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۱۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین:

علت بسیاری از انحرافات در بزرگسالی عدم توجه به باورهای دینی در دوران تحصیل است

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین علت بسیاری از انحرافات در بزرگسالی را عدم توجه به باورهای دینی در دوران تحصیل دانست و ابراز کرد: در مدارس دانش آموزان با هنجارهای مثبت آشنا شده و زمینه پذیرش یک شغل مناسب برایشان فراهم می‌شود.

علت بسیاری از انحرافات در بزرگسالی عدم توجه به باورهای دینی در دوران تحصیل است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) مراسم نمادین قرائت پیام مهر در دبیرستان فرزانگان قزوین با حضور سردار محمودی، فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین و هیئت همراه وی، سالار قاسمی رئیس آموزش و پرورش استان برگزار شد.
در این مراسم سردار مهدی محمودی، فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین توجه به مقوله امنیت در جامعه را ارزشمند برشمرد و گفت: پس از نیازهای اساسی انسان یعنی خوراک و پوشاک و مسکن، وجود امنیت از مهمترین مسائلی است که بدون حضور آن نیازهای اولیه انسان کاربردی ندارد.
وی در ادامه افزود: در حال حاضر بسیاری از حکومت‌ها به واسطه نبود امنیت در کشورشان آسایش لازم را ندارند و مردم آنها به کشورهای دیگر مهاجرت می‌کنند؛ بنابراین باید برای حفظ این مقوله مهم دستگاه‌های امنیتی را یاری کنیم.
این مسئول اذعان کرد: مدارس با کارکردهای متفاوتی که که دارد زمینه ارتقای امنیت اجتماعی را در جامعه بالا می‌برد و تلاش ما به عنوان دستگاه‌های امنیتی استان حفظ و افزایش این امنیت است.
وی با بیان اینکه مدرسه پس از خانواده نقش آماده سازی برای نوجوانان ما را داراست، عنوان کرد: سیستم آموزشی وظیفه آشنا کردن دانش آموزان با نهادها اجتماعی و امنیتی را دارد و باعث نهادینه شدن هنجارهای اجتماعی در بین مردم می‌شود.
فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین بیان کرد: ارزش‌های معنوی و باورهای دینی در دوران تحصیل به دانش آموزان آموزش داده می‌شود و این فضا بازدارندگی زیادی در مبتلا نشدن به ناهنجارهای اجتماعی دارد.
وی علت بسیاری از انحرافات در بزرگسالی را عدم توجه به باورهای دینی در دوران تحصیل دانست و ابراز کرد: در مدارس دانش آموزان با هنجارهای مثبت آشنا شده و زمینه پذیرش یک شغل مناسب برایشان فراهم می‌شود.
سردار محمودی ادامه داد: اما افرادی که در دوران مدرسه برای پذیرش قوانین اجتماعی و امنیتی آماده نشده‌اند در آینده زندگی خود به افرادی قانون گریز در جامعه تبدیل شده‌اند.
وی با بیان اینکه در دوران دانش آموزی می‌توان پیشگیری از جرم را نهادینه کرد، گفت: در این دوران می‌توان با هنجارها و ناهنجاری‌ها آشنا شد زیرا جامعه هدف دشمنان این مرزو بوم نابودی نوجوانان و جوانان ما هستند.
انتهای پیام/2002


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان