۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین سجادی; بحث استعفایم شایعه بود، طرح چنین مسائلی بد است
کد خبر: ۱۱۴۰۳۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۱۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مثل مردم از انتخاب بنا خوشحالم؛عمدی یا سهوی بودن بازنشستگی مرادی بررسی شود

سجادی; بحث استعفایم شایعه بود، طرح چنین مسائلی بد است

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان بحث‌های مطرح شده در مورد استعفایش را رد کرد.

 سجادی; بحث استعفایم شایعه بود، طرح چنین مسائلی بد است
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، نصرالله سجادی در حاشیه بازدید از تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی در ارتباط با بازگشت محمد بنا اظهار داشت: من هم مثل همه اعضای خانواده ورزش از بازگشت محمد بنا خوشحال هستم اما باید توجه داشت او در کشتی بوده و هست و خواهد بود و فقط مدتی استراحت کرد و اکنون بازگشته است.

وی افزود: جا دارد از محمدیان و کادر قبلی که طی این مدت کار کردند نیز تشکر کنیم اما کشتی فرنگی ما نیاز داشت تا در بخشی از موارد تغییراتی داشته باشد و با آمادگی که من از محمد بنا دیدم، می‌تواند تأثیرگذار باشد و وی دانش این کار را نیز دارد.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: محمد بنا نه تنها از لحاظ روحی بلکه از نظر کوچینگ می‌تواند روی کشتی‌گیران تأثیرگذار باشد و از این لحاظ نیز در دنیا در سطح بالایی قرار دارد. وی یک مربی بسیار فنی است و در کشتی به تمام عرصه‌ها و جوانبش نگاه می‌کند و آنها را در نظر می‌گیرد و نگاه او تنها به تمرین نیست و همه این موضوع را می‌دانند و همین مسئله وجه تمایز او و سایر مربیان است.

سجادی عنوان کرد: حضور بنا خوب است و من از نزدیک با او صحبت کردم و برنامه‌های او را پرسیدم و احساس من این است که او تمام جوانب را دیده و امیدوارم که بتواند به اهدافش برسد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع صحبت دارد که وزارت ورزش و جوانان نیز روی بازگشت محمد بنا نظر داشته یا خیر، گفت: وقتی تیم‌های مختلف از مسابقات بازمی‌گردند ما با کادر هر فدراسیون جلساتی برگزار می‌کنیم و این جلسات را با والیبالی‌ها نیز داشتیم. در آن جلسه نیز مسئولان فدراسیون کشتی اعلام کردند که ما در نظر داریم تغییراتی ایجاد کنیم و در خصوص افراد مختلف نیز صحبت شد و هماهنگی‌هایی اتخاذ شد. خوبی کشتی به این است که رسول خادم به مسائل و مشکلات آشنا بوده و تصمیم خوبی را اتخاذ می‌کند و بازگشت بنا نیز تصمیم بسیار خوبی بود.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه روز گذشته خبرهایی مبنی بر استعفای شما به گوش رسید، تصریح کرد: این موضوع را من هم از سایت‌ها شنیدم اما اگر استعفا داده بودم، امروز اینجا چه می‌کردم؟ طرح چنین مسائلی بد است و نباید رخ دهد.

سجادی در خصوص اینکه وضعیت سهراب مرادی وزنه‌بردار کشورمان که از سوی فدراسیون گذشته بازنشسته شده است چه می‌شود و مقصر این موضوع کیست، اظهار داشت: پیدا کردن مقصر حرف دیگری است. باید راهی قانونی را پیدا کنیم تا او در مسابقات جهانی حضور پیدا کند. او امید ما برای کسب سهمیه است و اینکه اشتباه بزرگی که رخ داده به عمد یا سهوی بوده است باید رسیدگی شود اما ما دنبال این هستیم تا راه حلی پیدا کنیم و اقداماتی انجام دهیم تا از طریق بین المللی مجوز حضور مرادی را کسب کنیم. باید دید که آیا این اتفاق رخ می‌دهد یا خیر. به هر حال این اشتباه بزرگی بود که از سوی فدراسیون قبلی رخ داد.

وی در خصوص جلسه روز گذشته‌اش در ارتباط با جذب اسپانسر برای تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس گفت: جلسه خوبی بود و هر زمانی که در خصوص اسپانسر به نتیجه برسیم حتما آن را اعلام خواهیم کرد.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به آخرین شرایط لطفعلی پورکاظمی نیز عنوان کرد: من احوال او را پرسیدم و هر کمکی نیز جهت بهبود حال وی باشد، دریغ نخواهیم کرد، چون وی به عنوان یکی از زحمتکشان ورزش به حساب می‌آید.


انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان