۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین اعزام ۱۴ نفر از پیرغلامان حسینی از استان قزوین به همایش بین‌المللی شیراز
کد خبر: ۱۱۴۰۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۱۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

از ۱۳ تا ۱۷ مهرماه

اعزام ۱۴ نفر از پیرغلامان حسینی از استان قزوین به همایش بین‌المللی شیراز

۱۴ نفر از پیرغلامان حسینی در استان قزوین به همایش بین المللی شیراز اعزام شدند. همایش بین المللی پیرغلامان حسینی از ۱۳ تا ۱۷ مهرماه به میزبانی استان فارس در شهرستان های لارستان و شیراز برگزار می‌شود.

اعزام ۱۴ نفر از پیرغلامان حسینی از استان قزوین به همایش بین‌المللی شیراز
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، این نفرات مداحان و نوحه خوانان مطرح استان هستند که بعد از سنجش و ارزیابی بعنوان منتخبان استان به همایش بین المللی پیرغلامان شیراز اعزام شدند.
همچنین مستند رادیویی «پیر غلام» تهیه شده در شبکه ی استانی صدای مرکز قزوین بعنوان اثری فاخر به جشنواره ی بین المللی پیرغلامان شیراز راه یافت و بعنوان اثر شایسته ی تقدیر شناخته شد.
این مستند نگاهی به زندگی استاد علی محمد کریمخانی صاحب اثر معنوی و ماندگار «آمدم ای شاه پناهم بده» اختصاص دارد که قطعاتی از آواهای معنوی استاد کریمخانی، دلایل گرایش وی به مداحی و معرفی استادان و مشوقان وی در این مستند رادیویی گنجانده شده است.
مستند رادیویی «پیر غلام» به تهیه کنندگی ابراهیم طاهری کیا به مدت 25 دقیقه در شبکه ی استانی صدای مرکز قزوین تهیه و تولید شد.
گفتنی است همایش بین المللی پیرغلامان حسینی از 13 تا 17 مهرماه به میزبانی استان فارس در شهرستان های لارستان و شیراز برگزار می‌شود.



انتهای پیام/7008

منبع: صدا و سیمای قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان