۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین مراسم روز ملی دامپزشکی در قزوین برگزار شد
کد خبر: ۱۱۴۰۰۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۱۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

تقدیر از کارمندان نمونه

مراسم روز ملی دامپزشکی در قزوین برگزار شد

همزمان با ۱۴ مهر روز ملی دامپزشکی از کارمندان نمونه ،ایثارگران وپرسنلی که از ابتدای سال اقدام برجسته ای انجام داده بودند تقدیر شد.

مراسم روز ملی دامپزشکی در قزوین برگزار شد
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، 14 مهر در تقویم رسمی کشور به عنوان روز ملی دامپزشکی نامگذاری شده و بر همین اساس مراسمی تحت عنوان جشن بزرگداشت دامپزشکی در محل سالن اجتماعات اداره کل دامپزشکی استان قزوین برگزار شد.
محمد فرحی مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین گفت:در این مراسم از 14 نفر از پرسنل اداره کل دامپزشکی استان قزوین به عنوان کارمند نمونه تجلیل به عمل آمد و همچنین با حضور فرمانده بسیج ادارات کل استان قزوین از ایثار گران اداره کل دامپزشکی تقدیر شد.
فرحی همچنین از جمع‌بندی 6 ماهه سوژه‌های خبری ارسالی از سوی ادارات ستادی و ادارات دامپزشکی شهرستانهای تابعه در واحد روابط عمومی خبر داد و گفت : اداره کل دامپزشکی استان قزوین با هدف ارتقاء سطح اطلاعات بهداشتی عموم مردم برنامه‌ای را از سال گذشته آغاز کرده که طی آن با تشویق همکارانی که در ارسال سوژه‌های خبری فعال می‌باشند نسبت به ایجاد انگیزه در پرسنل برای ارسال خبر، با دید پیام بهداشتی برای هم استانی‌های محترم، اقدام نمایند.
گفتنی است در این مراسم از دانش‌آموزان ممتاز پرسنل، کارمندانی که در قالب نظام پیشنهادات، ایده‌ای را مطرح نموده و در کمیته نظام پیشنهادات اداره کل مورد تصویب قرار گرفته است و همکاران بازنشسته تقدیر به عمل آمد.


انتهای پیام/7008

منبع: دامپزشکی قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان