۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین صادق زیبا کلام قرار بود چه صحبت هایی را پشت درب های بسته ی دانشگاه علوم پرشکی مطرح کند
کد خبر: ۱۱۳۹۷۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۱۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

اعتدال پشت درهای بسته

صادق زیبا کلام قرار بود چه صحبت هایی را پشت درب های بسته ی دانشگاه علوم پرشکی مطرح کند

همایش اعتدال به مناسبت اواین سالگرد بازگشایی انجمن اسلامی در دانشگاه علوم پزشکی،بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

صادق زیبا کلام قرار بود چه صحبت هایی را پشت درب های بسته ی دانشگاه علوم پرشکی مطرح کند
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، با توجه به اواین سالگرد بازگشایی انجمن اسلامی در دانشگاه علوم پزشکی ، همایشی با عنوان " اعتدال "  مورخ ۱۳/۰۷/۱۳۹۴ ساعت ۱۴ الی ۱۷ در سالن آمفی تئاتر شهید بابایی برگزار گردید که متاسفانه بر خلاف عنوان این همایش ، اجازه حضور و ورود به هیچ کدام از خبرنگاران خبرگزاری ها توسط مسئولین ، حراست و مدیران دانشگاه داده نشد که حتی با تماس ها و پیگیری های انجام شده نیز هیچ کدام از مسئولین ذیربط پاسخگو نبوده و دلیل قانع کننده ای به عدم اجازه ورود خبرنگاران به این مراسم را ندادند.

نکته مبهم این  در این عدم اجازه ورود خبرنگاران این است که مگر دکتر صادق زیبا کلام قرار بود چه صحبت هایی انجام بدهد که نباید رسانه ای شود و این صحبت ها باید در پشت درهای بسته باقی بماند !

مگر غیر از این است که حضور اساتید مطرح کشوری و فعالین سیاسی  و فرهنگی در دانشگاه با هدف بالا بردن سطح آگاهی دانشجویان انجام می گیرد؛ پس چرا مسئولین دانشگاه علوم پزشکی مانع  عدم حضور سانه ها و در نتیجه بی بهره ماندن دیگر دانشجویان استان از  مطالب اساتید کشوری می شوند ؟

شایان به ذکر است که استاد دکتر صادق زیبا کلام ، اردیبهشت ماه سال ۹۴ در دانشگاه بین المللی امام خمینی ره حضور پیدا کرد که مسئولین روابط عمومی دانشگاه با آغوشی باز و بسیار محترمانه از خبرنگاران و رسانه ها جهت پوشش برنامه دعوت به عمل آوردند .

همچنین این شبهه در اذهان خطور می کند که شاید مسئولین دانشگاه علوم پزشکی قزوین از تبعات سخنان دکتر زیبا کلام و انتقاد هایی که ممکن است به مسئولین این دانشگاه جهت دعوت  وسخنان ایشان شود  ، واهمه داشته  اند که دراین صورت این سوال در اذهان پیش می آید که چرا اصلا ایشان را به دانشگاه دعوت  کردند که  به خاطر این واهمه ، برنامه را در پشت درهای بسته انجام دهند !

شایان ذکر است  بر خلاف ادعای مسئولین دانشگاه مبنی بر عدم تبلیغات این برنامه ، تبلیغات گسترده  ی برنامه در فضای مجازی صورت گرفته است و همچنین بنر تبلیغاتی این مراسم در سر درب دانشگاه نصب شده است  که نمونه تصاویر تبلیغات این برنامه جهت اطلاع مخاطبین در همین گزارش منتشر می شود .

در پابان به این نکته نیز اشاره  می کنیم که اظهارهای دکتر صادق زیبا کلام دیگر برای هیچ رسانه ای جذابیت  خاصی نداشته و این پایگاه خبری به جهت آن که  تنها مرجع خبری دانشجویی استان می باشد و به پاس احترام به برنامه تشکل دانشجویی انجمن اسلامی  قصد پوشش این برنامه را داشته است.

IMG_0170





انتهای پیام/7008

منبع: کیوسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان