۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین قدردانی از مدیرکل صدا وسیمای مرکز قزوین
کد خبر: ۱۱۳۹۷۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۱۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

توسط حوزه علمیه قزوین صورت گرفت؛

قدردانی از مدیرکل صدا وسیمای مرکز قزوین

حوزه علمیه قزوین از زحمات مدیریت صدا و سیمای مرکز قزوین در راستای اطلاع رسانی اخبار حوزه تقدیر کرد.

قدردانی از مدیرکل صدا وسیمای مرکز قزوین
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر صبح قزوین ، حجت الاسلام عباس افشار، مدیر روابط عمومی و مدیر حوزه ریاست مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین از مدیر کل صدا وسیمای مرکز قزوین و همکاران واحد تولید وخبر این رسانه در استان قدردانی نمود.
وی افزود: حوزه علمیه قزوین و دیگر مدارس علمیه در این شهر که با تلاش‌های ارزشمند و ماندگار علمای ارزشمند و فرهیخته این استان امروز به عنوان یکی از حوزه‌های مهم و تاثیرگذار در نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.
افشار خاطر نشان کرد: مدارس حوزه علمیه که در این استان از حضور طلاب نمونه و موفق و همچنین از حضور اساتید،علما و روحانیون بهره می‌گیرد توانسته بسیاری از طلاب نمونه و نخبه را معرفی نموده و همچنین مدارس قدیمی که زمانی از حضور علمای ارزشمند این استان بهره گرفته که همه این موارد و شناسایی بیشتر به کمک رسانه ملی و دیگر اصحاب رسانه و خبرگزاری ‌ها میسر است.
مدیر حوزه ریاست مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین با قدردانی از شبکه استانی مرکز قزوین نسبت به انعکاس برنامه ها و اخبار حوزه علمیه ادامه داد: خوشبختانه مدیرکل صدا وسیمای مرکز قزوین با درایت و مدیریت خود در این شبکه استانی و بهره گرفتن از سال‌ها تجربه مدیریتی در شبکه‌های مختلف رسانه ملی به خوبی توانسته شبکه استانی مرکز قزوین را به یکی از شبکه های موفق در کشور معرفی نماید.
وی گفت: خوشبختانه همکاران وخبرنگاران و تصویربرداران زحمتکش در آن شبکه استانی به خوبی توانسته اند اخبار و برنامه‌های مختلف مدارس حوزه علمیه استان را به خوبی و هنرمندی انعکاس داده که از طرف خود و مدیریت حوزه علمیه مراتب سپاس و قدردانی را داریم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان