۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین مالکی; پرسپولیسی‌ها به یاد نوروزی کوبنده ظاهر شوند/ رسیدگی به خانواده هادی وظیفه باشگاه است
کد خبر: ۱۱۳۹۳۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۱۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

هادی به لحاظ اخلاقی نمونه بود

مالکی; پرسپولیسی‌ها به یاد نوروزی کوبنده ظاهر شوند/ رسیدگی به خانواده هادی وظیفه باشگاه است

رئیس سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: هادی نوروزی سمبل اخلاق در باشگاه پرسپولیس بود و به همین خاطر محبوب مردم شد.

مالکی; پرسپولیسی‌ها به یاد نوروزی کوبنده ظاهر شوند/ رسیدگی به خانواده هادی وظیفه باشگاه است
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، فداحسین مالکی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: ابتدا درگذشت هادی‌نوروزی که ضایعه سنگینی برای خانواده‌پرسپولیس است را تسلیت می‌گویم. هادی نوروزی سمبل اخلاق در این باشگاه بود و علاوه بر بازی‌های خوب از نظر اخلاق و معرفت هم یک سروگردن بالاتر از بقیه بود.

وی افزود: هر چند بازیکنان با اخلاق نظیر هادی نوروزی در ایران زیاد داریم اما انتظار جامعه این است که تمامی بازیکنان ما اخلاق را سرلوحه کارشان قرار دهند تا همیشه محبوب مردم باشند. تشییع جنازه باشکوه نوروزی چه در تهران و چه در بابل نشان داد همه خانواده ها داغدار از دست دادن یکی از بچه های خوب و بااخلاق فوتبال ایران هستند.

رئیس سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: وظیفه باشگاه پرسپولیس است که به خانواده هادی توجه و رسیدگی کنند. متاسفانه ما وقتی یک اتفاقی می‌افتد همان لحظه در مراسم ها هستیم و بعد همه چیز را فراموش می‌کنیم. امیدوارم در مورد هادی نوروزی یک نگاه جدید داشته باشیم و به خانواده اش رسیدگی کنند چون هادی محبوب جامعه ورزش بود. آقا تختی اگر سال‌های سال است که در دل مردم است به خاطر اخلاق خوبش است و باید به خانواده و بچه های آدم های بااخلاق و محبوب احترام بگذاریم و به آنها رسیدگی کنیم.

مالکی در پایان گفت: طبیعی است که فقدان نوروزی روی بازیکنان تیم تاثیر می گذارد چون سال‌ها کنار هم بوده اند. امیدواریم بچه های پرسپولیس سریع جای او را پر کنند و یاد او را همیشه گرامی بدارند. فقدان او به هر حال از نظر فنی و روحی روی تیم تاثیرگذار است اما بچه های تیم مصمم باشند که هم به یاد نوروزی باشند و هم کوبنده ظاهر شوند.


انتهای پیام/7008

منبع: ایلنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان